Slipstream Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Blir vi Nordmenn bare større og større? XS størrelsen har helt forsvunnet fra klesbutikkene i Oslo. It is nowhere to be found. Flere av nettbutikkene som tidligere har solgt XS har også droppet dette fra deres sortiment. Noen med gode tips om hvor man kan få kjøpt noe som helst om man bare er 34 over brystet? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Du kan jo gå på diverse barnebutikker, der har de små størrelser Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Nei, det har de ikke. I de butikkene jeg handler i har de alt fra størrelse xxs til xxl. Senest i dag kjøpte jeg en bukse i størrelse 24 (som tilsvarer xxs). Mulig det er annerledes for gutter/menn. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Har akkurat det samme problemet. Kan anbefale yesstyle.com. De har asiatiske størrelser som generelt er mindre og slimmere. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Nei, det har de ikke. I de butikkene jeg handler i har de alt fra størrelse xxs til xxl. Senest i dag kjøpte jeg en bukse i størrelse 24 (som tilsvarer xxs). Mulig det er annerledes for gutter/menn. Hvorfor sier du først de ikke har? Men så forteller du etterpå at de har helt nede i xxs...? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Nei, det har de ikke. I de butikkene jeg handler i har de alt fra størrelse xxs til xxl. Senest i dag kjøpte jeg en bukse i størrelse 24 (som tilsvarer xxs). Mulig det er annerledes for gutter/menn. Hvorfor sier du først de ikke har? Men så forteller du etterpå at de har helt nede i xxs...? Er du så dum som du virker? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Nei, det har de ikke. I de butikkene jeg handler i har de alt fra størrelse xxs til xxl. Senest i dag kjøpte jeg en bukse i størrelse 24 (som tilsvarer xxs). Mulig det er annerledes for gutter/menn. Hvorfor sier du først de ikke har? Men så forteller du etterpå at de har helt nede i xxs...? Herregud... Ta i bruk en hjernecelle eller to før du skriver noe. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Nei, det har de ikke. I de butikkene jeg handler i har de alt fra størrelse xxs til xxl. Senest i dag kjøpte jeg en bukse i størrelse 24 (som tilsvarer xxs). Mulig det er annerledes for gutter/menn. Hvorfor sier du først de ikke har? Men så forteller du etterpå at de har helt nede i xxs...? Er du så dum som du virker? Nei, er du? Nei, det har de ikke. I de butikkene jeg handler i har de alt fra størrelse xxs til xxl. Senest i dag kjøpte jeg en bukse i størrelse 24 (som tilsvarer xxs). Mulig det er annerledes for gutter/menn. Hvorfor sier du først de ikke har? Men så forteller du etterpå at de har helt nede i xxs...? Herregud... Ta i bruk en hjernecelle eller to før du skriver noe. Bare hold kjeft du ellers skitner jeg til dressen din Endret 3. juli 2010 av Overdox Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Got my answer Har du virkelig ikke noe bedre å gjøre enn og trolle og spre kvalme? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 KittyCat skrev "Nei, de har ikke det", Overdox. Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg lurer litt på hvordan en mann som bruker XS eller XXS ser ut? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Spondyloepiphyseal Dysplasia congenita Endret 3. juli 2010 av Detectable Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Spondyloepiphyseal Dysplasia congenita Javel? Hva har kortvokste å gjøre i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Nei, det har de ikke. I de butikkene jeg handler i har de alt fra størrelse xxs til xxl. Senest i dag kjøpte jeg en bukse i størrelse 24 (som tilsvarer xxs). Mulig det er annerledes for gutter/menn. Hvorfor sier du først de ikke har? Men så forteller du etterpå at de har helt nede i xxs...? Emnetittel: Størrelsen XS forsvunnet overalt Svar på emnetittel: Nei, det har de ikke Lenke til kommentar
fkm Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Bare hold kjeft du ellers skitner jeg til dressen din Ehm.. Javel? Du framstår ikke akkurat som mer intelligent etter det innlegget der... Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Spondyloepiphyseal Dysplasia congenita Javel? Hva har kortvokste å gjøre i denne sammenhengen? Begynn å lese tråden før dere starter å svare. Inlegget over mitt f.eks burde la deg slippe å svare. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg lurer litt på hvordan en mann som bruker XS eller XXS ser ut? Du kan titte i bildetråden, det er bilder der Kan legge til at det ikke går spesielt mye på høyde, mer på tykkelse egentlig (etter mine erfaringer, selvfølgelig), siden jeg er 185 høy og allikevel har plagg i XS. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 3. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg er 173cm høy og veier 49kg, så det gir deg jo (Muzungu) en pekepinne. Blir for øvrig 20 i oktober. For å sette det i perspektiv: På ungdomsskolen var vi på utflukt et sted hvor det også var en barnehage, og den ene lærern (som jeg ikke hadde møtt før) lurte på om jeg hadde rotet meg bort og hintet til barnehagen. Great. XS og XXS er lite, ja, men det er fortsatt en størrelse det finnes en del brukere av. Lenke til kommentar
Slipstream Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg er bare 34cm over brystet, og 174 høy. Så XS er perfekt størrelse. Det er bare dønn umulig å finne den i butikkene i Oslo. (Folka her er for feite, virker det som.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå