Gå til innhold

Hvor kan jeg nedlaste dunderbeist/stonegarde?

Gnurk!

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvor jeg kan nedlaste album fra disse 2 bandene til en billig penge (helst noe veldig saft(og som garanterer at vist jeg mister d, kan nedlaste på nytt (f.eks pc.crash)

Noen som vet noe?

Endret av homesmasher
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Normale personer kjøper musikken de liker.

Eller bruker streamingtjenester som Spotify og WiMP.

homesmasher: Spørsmål rundt hvor og hvordan man kan få tak i piratkopiert musikk er et brudd på retningslinjene. Jeg ber deg om å redigere første innlegg (og emnetittelen) slik at du heller spør om hvor du kan finne lovlige utgaver av albumet/artisten.

Lenke til kommentar

Eller bruker streamingtjenester som Spotify og WiMP.

homesmasher: Spørsmål rundt hvor og hvordan man kan få tak i piratkopiert musikk er et brudd på retningslinjene. Jeg ber deg om å redigere første innlegg (og emnetittelen) slik at du heller spør om hvor du kan finne lovlige utgaver av albumet/artisten.

Forståelig, sorry

Men av ren nysgjerrighet(alltid likt lover etc)

Hva er grunnen til dette? er det for å beskytte seg rettslig? eller er det etiske grunner?

Lenke til kommentar

Nå har det seg slik at å laste ned (og å dele) materiale man selv ikke har rettighetene til, det være seg sanger, filmer, spill og lignende, er forbudt i henhold til norsk lov. Hvis du vil ha en dypere og mer detaljert forklaring på hvorfor vi ikke tillater lenker til piratkopiert materiale, kan du opprette en ny tråd i Tilbakemeldinger om forumet eller sende meg en personlig melding.

Jeg fant forresten både Dunderbeist og Stone Garden i iTunes Store, hvis det er en mulighet.

Lenke til kommentar

Jeg er en normal person, men har bare kjøpt TO album i hele mitt liv. Problemet er at man bare liker en eller to sanger på hele greie, så legger man det på hylla. Ikke fungerer det og låne mammas VISA hele tiden når jeg har lyst på musikk. LimeWire og piratbukta var det enkleste, og beste tilbudet før spotify,

Lenke til kommentar

Jeg er en normal person, men har bare kjøpt TO album i hele mitt liv. Problemet er at man bare liker en eller to sanger på hele greie, så legger man det på hylla. Ikke fungerer det og låne mammas VISA hele tiden når jeg har lyst på musikk. LimeWire og piratbukta var det enkleste, og beste tilbudet før spotify,

Du har jo Itunes med itunes store der du kan kjøpe enkeltsanger som også har vært ute en god stund før spotify ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...