petterg Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvordan kan man endre mappen for hvor outlook lagrer instillinger? Poenget er at jeg har en kryptert partisjon hvor alle viktige dokumenter ligger, og jeg skulle helst ha ordnet slik at i det minste mailpassordet som er lagret i outlook ikke ble liggende ukryptert. Noen som vet hvordan man får flyttet det til den krypterte partisjonen? Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvilket OS (og alltid lurt å ta med versjon av Outlook). Lenke til kommentar
petterg Skrevet 4. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2010 windows. Er det forskjell på versjonene så svar gjerne på de(n) du har kjennskap til. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Jøss, er det Windows? Ja, det gjorde jo saken mye enklere. Errr... Prøv en gang til. Hint 1: Det finnes opptil /flere/ versjoner av Windows. Hint 2: Outlook finnes kun for Windows. Lenke til kommentar
petterg Skrevet 6. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2010 Ikke så kjekk, Kjeklulf. Hvis du ikke kan svare er det bedre å ikke svare. Aktuelle versjoner av windows: XP, Vista, 7 Aktuelle versjoner av outlook: 2003, 2007, 2010 Miks og match det du ønsker av kombinasjoner. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Hvis du vil ha hjelp er det i hovedsak to ting som gjelder: 1. Gi så mange opplysninger du kan slik at ikke den som hjelper deg må bruke masse tid på å gjette hva du er ute etter. 2. Oppfør deg som folk når noen faktisk gidder å bruke tid på å hjelpe deg. Så langt har du feilet på begge to. Det er /forskjellige/ svar alt etter hvilket system du har og det er grunnen til at det er nyttig at du opplyser så mye som mulig med en gang. Du skal få slippe å få mer hjelp fra meg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå