zerokiller Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Bror min er på besøk i dag, han skulle prøve å koble til min trådløse ruter. Pcen hans kjører Windows 7, McAfee antivirus og brannmur hvis det kan hjelpe. Han får opp SSID, og slår inn WPA nøkkelen, men får beskjed at han ikke får koblet til nettverket. Skikkelig irriterende, da det er null problemer med andre som har prøvd med både mobil og pc. Noen som kan gi et tips på hva jeg bør gjøre, eventuelt tilleggsopplysninger jeg bør komme med? Kan legge til at med kabel kommer han på nett. Endret 2. juli 2010 av zerokiller Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Er det WPA eller WPA2? TKIP eller AES? Sikker på at nettverkskortet støtter det? Lenke til kommentar
zerokiller Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Han har en ett år gammel pc, med et Atheros AR5B91 Wireless Network Adapter. Da han kjøpte pcen fikk han Vista med, oppgraderte det til Windows 7 noen måneder etterpå. Kan det være noen driver problemer grunnet det. På min pc kjører jeg WPA-Personal og AES. Jeg har Atheros AR5B93 Wireless Network Adapter. Takk for du tok deg tid å svare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå