DeadlyPerfection Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hei, jeg skal ha meg et maxitower kabinett med vannkjøling og ønsker derfor litt input over hva jeg burde kjøpe. Så langt har jeg sett på kabinettet Corsair Obsidian 800D, og vannkjøling har jeg dessverre ikke peiling på. Om et annet kabinett er å anbefale så kan jeg si at jeg ønsker et meget modent kabinett (med dette mener jeg, ikke noe fjortis fartsstriper eller fjolete fasonger). Hjelp mottas med stor takk! Pris er ikke et kjempe stort problem, så kom med alle mulige alternativer! Et stort pluss om jeg ikke må importere varene. edit: CRAP, postet jeg feil kanskje. Kan en flytte dette selv? Endret 2. juli 2010 av DeadlyPerfection Lenke til kommentar
Qweel Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Vannkjøling krever plass, anbefaler Cooler Master HAF 932, har også hørt at Thermaltake Element V er ganske gode for vannkjøling, nå er jo Thermaltake kjent for vannkjøling systemer også da Lenke til kommentar
DeadlyPerfection Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (BxDxH) 22.9 cm x 60.9 cm x 60.9 cm, mer enn stort nok dette. Men jeg har ingen anelse på hva man kjøper for å få et komplett system. Noe som forhåpentligvis yter bedre enn ferdigsystemene. Lenke til kommentar
Maxibull Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Du kan også sjekke ut Lian li de har også kabinett ferdig til innstalering av vk system Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå