Gjest Slettet+1234 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Er det noen som kjenner til funksjoner/innstillinger i Microsoft Office Outlook 2007 som begrenser hvor gammel e-post som blir lastet ned? På webserveren har jeg noen tusen e-poster som strekker seg flere måneder bakover i tid, men jeg trenger bare å laste ned e-post fra de siste dagene lokalt på PC'en. Det idelle hadde vært om jeg kunne bestemme at Outlook f.eks. lastet ned e-post kun fra de siste syv dager. Noen som vet om dette er mulig? Evt. andre programmer som har en slik funksjon? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1234 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Det kan nevnes at jeg fant en funksjon (filter) i Mozilla Thunderbird som lar meg angi at programmet kun skal hente meldinger som er mindre enn 7 dager i alder. Men samme hvordan jeg vrir og vender på det, så fungerer ikke meldingsregelen - så programmet fortsetter å hente e-post eldre enn 7 dager. Se gjerne vedlagte skjermdump (noe jeg har gjort galt med innstillingene?). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå