Gå til innhold

Billig bærbar pc? Rundt 3000kr

QQX

Anbefalte innlegg

Hei, sitter her og leter etter en ny pc før ferien.

Hadde lyst på en liten og lett pc med enten XP eller Vista som vertfall klarer og kjøre MX VS ATV Unleashed :p

MAX 4000,-

Takker for svar! :)

Endret av QQX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ta en kikk i denne tråden, Weekendtilbud Elkjøp/Lefdal/Komplett 3-5 juli

Det er noen fine maskiner på tilbud der, den rimeligste er en 13" fra Toshiba som muligens kan være av interesse. Det er ikke noen spillmaskin men den 5551G som er på tilbud der er en bra spillmaskin til 4995kr.

Nå kjenner ikke jeg det spillet du har som eksempel, men en maskin til under 3000kr duger ikke mye til spilling. Ihvertfall ikke hvis spillet er av nyere dato.

Endret av vidarkri
Lenke til kommentar

Ta en kikk i denne tråden, Weekendtilbud Elkjøp/Lefdal/Komplett 3-5 juli

Det er noen fine maskiner på tilbud der, den rimeligste er en 13" fra Toshiba som muligens kan være av interesse. Det er ikke noen spillmaskin men den 5551G som er på tilbud der er en bra spillmaskin til 4995kr.

Nå kjenner ikke jeg det spillet du har som eksempel, men en maskin til under 3000kr duger ikke mye til spilling. Ihvertfall ikke hvis spillet er av nyere dato.

Kan kanskje utvide budsjettet til ca. 4500kr. Har sett litt på den Toshiba'en, men har også sett litt på denne.

Noen som har noe å si om den?

Lenke til kommentar

Den har fått brukbar kritikk i test den Ferrarien der. Ytelsesmessig så kan den ikke måle seg med Toshiba Satellite C650-107.

Men ingen av de har noe særlig til spillytelse, men det var vel ikke et kriterie.

Hadde jeg måtte velge hadde jeg tatt Toshiban glatt da cpuen i den er sinnsvakt mye bedre enn den i Ferrarien.

Lenke til kommentar

Den har fått brukbar kritikk i test den Ferrarien der. Ytelsesmessig så kan den ikke måle seg med Toshiba Satellite C650-107.

Men ingen av de har noe særlig til spillytelse, men det var vel ikke et kriterie.

Hadde jeg måtte velge hadde jeg tatt Toshiban glatt da cpuen i den er sinnsvakt mye bedre enn den i Ferrarien.

Daså:p noen som vet om noen andre gode pc'er til prisen?

Lenke til kommentar

Fant ut nå at jeg bare driter i spilling på denne maskinen. Den skal kun brukes på ferier, hytteturer og når jeg trenger en bærbar pc. Så vil helst ikke ha pc med større skjerm enn 13".

Valget står da akkurat nå mellom Acer Ferrari One og denne HP'en. Hvilken av disse bør jeg velge med tanke på pris og funksjoner?

Noen som vet om noen andre fine pc'er for meg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...