hcgustad Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 Hva synes dere er det beste programmet til å sette opp FTPserver? Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 17. juni 2003 Del Skrevet 17. juni 2003 GuildFTP - er et enkelt og greit program. Freeware Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker Bulletproof FTP Server. Dette er dog ikke freeware. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 For å gjøre valget enda vanskeligere; jeg liker Serv-U best (som heller ikke er freeware) Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 GuildFTP - er et enkelt og greit program. Freeware Lenke til kommentar
ekkofisk Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg liker Bulletproof FTP Server. Dette er dog ikke freeware. Enig! http://www.bpftpserver.com/ Lenke til kommentar
LiTe Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hva synes dere er det beste programmet til å sette opp FTPserver? Tenk å ikke opplyse om hvilket OS du kjører/skal ha den på!! fy!! Selv er det en stund siden jeg kjørte opp noen ftp'er, men drev aktivt med det før. Serv-U ftp er min "alltime favourit", selv om denne gjerne er litt mer avansert en andre. men så jobber jeg bare på Windows platform også da.... Ps. jeg ønsker ikke noen tåpelige fjortisfølger av denne tråden, hvor igjen linux blir temaet. med mindre prog.varen skulle kjøres på linux da Ikke ødelegg tråder med søppel folkens. det er nokk slikt i forumet nå! Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 www.raidenftpd.com/en <-- Raiden FTPD, Most powerful FTPD for Windows-Platform. Denne koster penger, men demoen funker mer enn bra nok for deg. (du får ikke SSL støtta med demo, SSL'n koster litt penger, men det er helt klart verdt det.) Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 ProFTPD. Kraftig FTP server program med alle funksjoner du kommer til å trenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå