Gå til innhold

Hvordan få egendefinert musikk i stedet for standard-lyden hos oppringer?


Anbefalte innlegg

heij, jeg vet ikke om her er rette plassen, men vis det ikke er det så da håper jeg den flyttes...

 

jeg lurer på hvordan kan jeg få det til å gjør slik når noen ringer meg isteden for TOOT, ska spilles music som jeg kan velge?.

når noen ringer meg så kjem det sånn dere TOOT lyden mens hos meg det spiller en ringetone som jeg har valgt.

 

hvordan kan jeg gjør slik at det blir music isteden for TOOT tonen? er det mulig? har faktisk ringt en kompis i sverige og da gikk det, men hvordan han har gjort det, det vet jeg ikke...

 

og jeg har netcom operatør.

 

egenhånd, takk for hjelp : ))

 

OPS: er over trøtt så det kan hende jeg har skrivet en del feil!!

Endret av cyclo
Tittel endret da original tittel brøt med retningslinjene
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

takk, men ser ikke ut som det går på netcom :-S

er det sånn at man kan bestemme sjøl kosen music man skal ha?

 

NetCom - Jukebox

NetComs Jukebox var den første av ventemusikk-tjenestene her til lands. I likhet med Telenors Ventetone-tjeneste tar NetCom 25 kroner for hver sang du kjøper gjennom JukeBox, og 10 kroner måneden for selve tjenesten.

 

I motsetning til Telenors tjeneste er Jukebox også nettbasert, som innebærer at du kan gjøre alle instillinger og bestillinger på datamaskinen din. Alt du gjør er å bestille tjenesten under "Min Jukebox" på NetComs hjemmesider, som så aktiverer tjenesten på abonnementet ditt. Du kan så administrere hvilke sanger du ønsker å spille for hvilke numre, og se utvalget av sanger du kan kjøpe. Du kan også endre innstillingene og kjøpe nye sanger via WAP-leseren på telefonen din.

 

Når du har aktivert Jukebox hører imidlertid innringere kun ventemusikk, og det er ingen ringetone i bakgrunnen slik som hos Telenor. Det kan raskt føre til misforståelser av diverse slag. Folk kan for eksempel legge på i den tro at de har kommet til mobilsvareren din.

 

For å lese mer om NetCom Jukebox kan du gå inn på tjenestens egne hjemmesider. Her kan du også høre utdrag fra de forskjellige sangene som er tilgjengelige.

 

Lenke til kommentar

takk, men ser ikke ut som det går på netcom :-S

er det sånn at man kan bestemme sjøl kosen music man skal ha?

 

NetCom - Jukebox

NetComs Jukebox var den første av ventemusikk-tjenestene her til lands. I likhet med Telenors Ventetone-tjeneste tar NetCom 25 kroner for hver sang du kjøper gjennom JukeBox, og 10 kroner måneden for selve tjenesten.

 

I motsetning til Telenors tjeneste er Jukebox også nettbasert, som innebærer at du kan gjøre alle instillinger og bestillinger på datamaskinen din. Alt du gjør er å bestille tjenesten under "Min Jukebox" på NetComs hjemmesider, som så aktiverer tjenesten på abonnementet ditt. Du kan så administrere hvilke sanger du ønsker å spille for hvilke numre, og se utvalget av sanger du kan kjøpe. Du kan også endre innstillingene og kjøpe nye sanger via WAP-leseren på telefonen din.

 

Når du har aktivert Jukebox hører imidlertid innringere kun ventemusikk, og det er ingen ringetone i bakgrunnen slik som hos Telenor. Det kan raskt føre til misforståelser av diverse slag. Folk kan for eksempel legge på i den tro at de har kommet til mobilsvareren din.

 

For å lese mer om NetCom Jukebox kan du gå inn på tjenestens egne hjemmesider. Her kan du også høre utdrag fra de forskjellige sangene som er tilgjengelige.

 

 

 

 

Beklager - siden finnes ikke.

Kontroller at du har skrevet adressen riktig, eller gå til forsiden - www.netcom.no

 

Du kan også søke etter informasjon ved å benytte søkefeltet nedenfor.

 

 

jeg har lest det der. da jeg klikket på linken der fikk jeg feil meldingen der :-/

Lenke til kommentar

For tre år siden lanserte Netcom en slik tjeneste, men ifølge kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus i Netcom ble ikke tjenesten særlig populær blant kundene og den ble derfor lagt ned for et år siden.

 

- Vi har hatt tjenesten, men la den ned høsten 2007. Tjenesten slo aldri an hos kundene, og kosten både i forhold til musikkrettigheter og teknisk løsning gjorde det lite attraktivt for oss å satse videre, sier Vederhus til Mobilen.no

 

 

Kjelde: http://www.mobilen.no/wip4/musikk-som-ventetone-naar-du-ringer/d.epl?id=31835

Lenke til kommentar

For tre år siden lanserte Netcom en slik tjeneste, men ifølge kommunikasjonssjef Øyvind Vederhus i Netcom ble ikke tjenesten særlig populær blant kundene og den ble derfor lagt ned for et år siden.

 

- Vi har hatt tjenesten, men la den ned høsten 2007. Tjenesten slo aldri an hos kundene, og kosten både i forhold til musikkrettigheter og teknisk løsning gjorde det lite attraktivt for oss å satse videre, sier Vederhus til Mobilen.no

 

 

Kjelde: http://www.mobilen.no/wip4/musikk-som-ventetone-naar-du-ringer/d.epl?id=31835

 

 

 

det hva trist :-(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...