Deem Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) IKEA hadde en konkuransse hvor 90 stykker ville bli valgt ut som prøveøliggere for madrasser, og de utvalgte får beholde madrassene selv. Av de 4500 som deltok ble jeg en av de 90 heldige! I dag var jeg på IKEA Furuset og plukket opp en 160x200cm rammemadrass, overmadrass og ben som til sammen kom på 9740kr! Det er godt å være student og vinne ting gratis! ^^ Livet er godt, spesielt i dag! Endret 2. juli 2010 av Deem 1 Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jepp, husker godt jeg lo da jeg så den svære reklamen på furuseth "Kom inn for et prøveligg!". Situasjonen toppet seg da jeg senere fant en kvinnelig medarbeider med følgende skrift på t-skjorta "Velkommen til et prøveligg!" :!: Lenke til kommentar
Verbal Hologram Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jepp, husker godt jeg lo da jeg så den svære reklamen på furuseth "Kom inn for et prøveligg!". Situasjonen toppet seg da jeg senere fant en kvinnelig medarbeider med følgende skrift på t-skjorta "Velkommen til et prøveligg!" :!: Japp har selv hørt den sønige stemmen på Spotify som ber meg komme til et prøveligg Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 haha, den spotify reklamen skremte meg da den sa, ''sover du ikke enda?'' når klokken var 3 på natta !. men gratulerer buddy Lenke til kommentar
Deem Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Da er den bært opp, montert og testet skikkelig , digg seng! Endret 3. juli 2010 av Deem Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Så den fikk seg et ordentlig prøveligg denne gangen da? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Gratulerer! Du hadde 98 % sjanse for å ikke være en av de heldige, men jammen ble du en av de 2 %. Ikke dårlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå