Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 hvorfor hører man om så mange teite søksmål i USA, og at en del av dem faktisk vinner. hvorfor er systemet slik? eller tar jeg feil? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg gjetter på at det har seg slik at det startet med en som fikk gjennomslag på en saksøkning, også har det bare ballet på seg.. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Når man kan tjene seg rik på saksmål så hvorfor ikke utnytte andres feil? Hvis du kan få 100 mill for å snuble på gulvet på MCdonalds, så hvorfor ikke? Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg vet jeg hadde utnytta det, i hvert fall Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er helt høl i huet det rettsystemet i USA, man kan gi andre ansvar for stort sett alt idiotisk du selv gjør. Greit at det kan være lett å skaffe seg masse penger, hvis man har råd til å kjøre saken, men hva med de ansatte i det firmaet du tapper for altfor mye penger? Alltid en god latter å hente når man leser om disse idiotene da:) Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Har aldri helt skjønt hvordan et fall på gulvet kan være verdt flerfoldige millioner Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Du faller på gulvet til Macern, Du saksøker Macern for at gulvet deres var vått, og du har fått mange varige mèn etter dette (load of bullshit, men det trengs skal du ha gjennomslag) og at du har slitt med psykiske skader som har gjort at du ikke kan jobbe i langt tid. Eneste du trenger en "cutthroat" advokad og en lege som tar i mot bestikkelser. Done deal. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det finnes for mange advokater der. De må oppfordre folk til å saksøke hverandre for å ha noe å leve på. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Disse sprø søksmålene har jo noe for seg, det hindrer gjentakelser. Dersom feks McDonalds bruker ett altfor glatt såpemiddel på gulvet og får ett søksmål på flerfoldige millioner vil de slutte å bruke dette midlet, og ingen fler vil skade seg. Jeg er selvfølgelig enig i at man ikke bør få 30 mill fordi man brenner seg på en altfor varm kaffe, men det kan jo avskrekke restuaranter fra å servere glovarm kaffe. De tilfellene man hører om er dratt til det ekstreme. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 På pepsiflasker står det skrevet "WARNING DRINK THEN SWALLOW". Ble noen saksøkt fordi kunden drakk uten å svelge? Eller fordi kunden svelget før han drakk? Hvordan er dette mulig og hvilke konsekvenser gir det? Eller er de bare føre-var? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 På pepsiflasker står det skrevet "WARNING DRINK THEN SWALLOW". Ble noen saksøkt fordi kunden drakk uten å svelge? Eller fordi kunden svelget før han drakk? Hvordan er dette mulig og hvilke konsekvenser gir det? Eller er de bare føre-var? Hehe, husker dette, men tror det bare var ett sidestikk til de utrolige saksøkningshistoriene fra USA. Er en komiker, husker ikke hvem som driver å prater om alle disse advarslene på forskjellige produktene man har i USA.. Feks så prater han om enn krølltang som ikke må puttes inn i NOEN av kroppens hulrom.. Tydeligvis så har vel noe gjort dette og blitt skadelidende før... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå