Hugol Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hei. Har i lengere tid (2 år) drevet med Photoshop som en basis hobby. Jeg har skapt visuell kreativitet som foreksempel forumsignaturer, avatarer og annet innenfor den sjangeren. Ikke noe stort. Nå etter ett halvt års pause har jeg tenkt til å ta opp photoshop igjen. Ikke som en hobby, men som en ting jeg kan øve meg på så jeg kanskje har noe å gjøre i fremtiden? Derfor bruker jeg denne flotte muligheten til å spørre dere forumbrukere om utfordringer/jobber som ikke nødvendigvis er "kan du lage en avatar ut av dette bildet" men heller kanskje noe innenfor reklame en kulle trenge til noe eller en logo? Det første eksempelet tar jeg egentlig som tidsfordriv ettersom jeg har lagd så mange av dem at det ikke lenger inntreserer meg. Derfor ender deg nok opp med et lite kreativt resultat. Om det skulle øsnkes noe, vær grei å legg med informasjon som kan brukes. Ikke "Ta det som du syntes er best". Send gjerne en PM om det lures på noe. Takker på forhånd! Mvh. HugoL Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Trenger en ny og kul logo til hjemmesiden min. Hadde vært fett hvis du kunne gjort noe kult, eventuelt med bilder av familien og navnet på hjemmesiden min... Overlater det egentlig litt til din kreativitet akkurat hvordan og hva du ønsker å ha med på en logo.. Gi meg tilbakemelding, så får du bilder / hjemmeside på pm. Lenke til kommentar
Kaptein Snus Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Du kan jo ta for deg et produkt du er interessert i, eller som du synes er bra, og lese deg opp om dette produktet for så å skape en reklameplakat som står i stil med dagens design? Da er det viktig å tenke på at: - Du skal prøve å selge produktet. - Ikke mer informasjon enn nødvendig(Det viktigste må frem) - Plakaten må være blikkfang. Et eksempel kan være å reklamere for Stena Lines Sommerturer. Litt informasjon om Stena Line finner du på Stenaline.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå