Gå til innhold

Kamptråd - Argentina vs Tyskland (Kvartfinale)


Latias

VM  

46 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?



Anbefalte innlegg

Nå klør jeg meg litt i hodet av ren undring. Hvordan kan dere egentlig snakke om respekt for Maradona? Mannen prater jo stort sett bare piss om andre lag ifra det jeg har sett. Han har jo også til stadighet sagt at Argentina vinner VM lett. Han er arrogant ifra A-Å og det han er kjent for er å jo score med andre kroppsdeler enn bena...

At han muligens er tidenes beste fotballspiller burde være et argument alene, men han er også en fargeklatt uten like og viser et engasjement få har ;)

 

...Det du nevner har gjort at han har blitt svartelista i min bok. Men tilgivelse er det fult mulig å få, som Lippi har fått.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Tyskland vinner denne kampen jeg.

 

Kampen er ikke over før den er over, vet du.... Tyskland kan score mer!

 

Må innrømme at det er en gledelig ydmykelse av Maradonna og primadonnaene på Argentina, dette her.

 

Får bare håpe vi ikke våkner i morgen og leser i avisene at han har overdoset.

Lenke til kommentar

Er Gutierrez skadet? rart at ingen kommentatorer har fått med seg grunnene til at Maradona har vraket disse spillerne :hmm:

 

Gutierrez er en spiller som spilte i Championship i fjor og spilte venstreving. Av en eller annen grunn fant Maradona ut at han skal spille høyreback på landslaget. Det funket dårlig.

 

Gutierrez er vel opprinnelig forsvarsspiller? han har imponert mer enn Otamendi i hvertfall. dette fortjener ikke Argentina :nei:

Det som er surt er at det like gjerne kunne vært Argentina som kunne vunnet.Synes Alsaker sin vurdering av å bli feid av banen er rar.

Jeg synes at England ble feid av banen, ikke Argentina. Tror nok de har blitt litt demotivert av å slippe inn mål når de dominerer kampen uten å score. Typisk at markeringen skal glippe når det gjelder som mest. Og Alsaker skryter hver eneste prestasjon opp i skyene. For meg blir ikke Messi en parantes når han rundspiller alle lag. men men, nå er det tdf...

Lenke til kommentar
Synes Alsaker sin vurdering av å bli feid av banen er rar.

Tror nok de har blitt litt demotivert av å slippe inn mål når de dominerer kampen uten å score.

 

Siste halvtimen hvertfall FEIER Tyskland Argentina av banen. Argentina dominerte i siste halvdel av første omgang, KUN da. Så ja, feier av banen er rimelig nøyaktig beskrivelse.

 

Flotters :thumbup:

 

Om begge Sør-amerikanske lagene ryker idag blir dette er kjempe vm.

 

Nå mangler jeg bare en paraguay-seier og vm-dagen er komplett

 

Bestemme deg nå klumpen.

Lenke til kommentar

At han muligens er tidenes beste fotballspiller burde være et argument alene, men han er også en fargeklatt uten like og viser et engasjement få har ;)

 

...Det du nevner har gjort at han har blitt svartelista i min bok. Men tilgivelse er det fult mulig å få, som Lippi har fått.

 

Maradona var før min tid, så om han var best vil jeg aldri vite - det jeg kjenner ham best for er å være arrogant, misbruke narkotika, oppføre seg ballula osv.

 

Engasjementet du nevner tror jeg dessverre handler mer om hans personlige ære og status.

Lenke til kommentar

Er Gutierrez skadet? rart at ingen kommentatorer har fått med seg grunnene til at Maradona har vraket disse spillerne :hmm:

 

Gutierrez er en spiller som spilte i Championship i fjor og spilte venstreving. Av en eller annen grunn fant Maradona ut at han skal spille høyreback på landslaget. Det funket dårlig.

 

Gutierrez er vel opprinnelig forsvarsspiller? han har imponert mer enn Otamendi i hvertfall. dette fortjener ikke Argentina :nei:

Det som er surt er at det like gjerne kunne vært Argentina som kunne vunnet.Synes Alsaker sin vurdering av å bli feid av banen er rar.

Jeg synes at England ble feid av banen, ikke Argentina. Tror nok de har blitt litt demotivert av å slippe inn mål når de dominerer kampen uten å score. Typisk at markeringen skal glippe når det gjelder som mest. Og Alsaker skryter hver eneste prestasjon opp i skyene. For meg blir ikke Messi en parantes når han rundspiller alle lag. men men, nå er det tdf...

southpark_tearlick.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En enorm svekkelse for Argentina at Samuel enda ikke er fit, tror det fort kan bli forskjellen mellom lagene.

Dessverre helt korrekt.

 

Selv om han ikke var direkte involvert i noen av skåringene, og kan skyldes på, så var han indirekte involvert. Kommunikasjonen han og Demi imellom var lav. En leder der bak savnes. Masche skal også få sin del av kaka, han etterlater for mye rom defensiv og selger seg i en rekke avgjørende situasjoner.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Har lyst å se Urugya-Paraguay spille mot hveradre,samtidig som jeg ikke unner noe som heslt til Sør-amerikanerne.

 

Lov å ombestemme seg. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...