foenix Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I programmet "Vil du bli millionær" forleden viste de et nærbilde av ansiktet til personen som til slutt vant 150 000.- Pupillene til denne deltakeren var kjempestore, noe som man vanligvis bare ser hos mennesker som har intatt en eller annen form for beroligende middel. Er ikke dette like forkastelig som bruk av dop i andre former for konkuranser, eller er slike midler mindre skadelige når det gjelder spørrekonkuranser? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det at du har store pupiller betyr ikke at du har dopet deg. Jeg, og sønnen til kusina mi har veldig store pupiller. Jeg går ikke på dop, og jeg håper ikke han gjør det(9 mnd gammel). Lenke til kommentar
VikingTommyen Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 du har og store pupiller når du er opphisset, som sansynligvis er tilfellet her Lenke til kommentar
JLord Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Mandy stemma til Melbye hadde nok et ord med i spillet ja Endret 2. juli 2010 av JLord Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 I programmet "Vil du bli millionær" forleden viste de et nærbilde av ansiktet til personen som til slutt vant 150 000.- Pupillene til denne deltakeren var kjempestore, noe som man vanligvis bare ser hos mennesker som har intatt en eller annen form for beroligende middel. Veldig, veldig ukorrekt. Store pupiller kan ha mange årsaker - deriblant opphisselse som er en mer sannsynlig årsak enn dop i dette tilfellet, tror du ikke? Det er tross alt en spørrekonkurranse der mye penger står på spill. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg har store pupiller og blir ofte spurt om jeg er full Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå