Derimot Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) God aften! Jeg skal gå til innkjøp av nye pc-høyttalere. Jeg har i lengre tid vert fast bestemt på Harman Kardon Soundsticks II. Men nå har jeg også fått litt øynene opp for Harman Kardon GO + PLAY. Høyttalerne skal brukes 90% av tida til PC'en. Men lurer litt på Soundsticksa. Er det enkelt å flytte disse over korte strekninger, som fra stua til kjøkkenet f. eks? Høyttalerne blir kun brukt til musikk. Og lyden er jo selvfølgelig det viktigste. Er det noen forskjell på lyden på disse to? På forhånd takk! Endret 2. juli 2010 av Derimot Lenke til kommentar
cLusteR Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hei! Har selv Harman Kardon Soundsticks II. Syntes det er knall høyttalere. Har slutta å bruke anlegget i stua etter de kom i hus Er forholdsvis enkelt å flytte vil jeg si, alt er jo kobla i sub'en, og de veier jo ikke noen ting. Høyttalerene har også gode å lange kabler.Eneste minus jeg har er at det ALLTID er en blå LED pære som lyser, uansett om pc'en er på eller ikke EDIT: Les omtalene på komplett da de reflekterer produktet glimrende! Endret 2. juli 2010 av cLusteR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå