Gå til innhold

Hard reset av Samsung Wave

Anbefalte innlegg

Ahoy!

Vil først nevne at jeg daglig jobber som forhandler, og selger telefoner hver eneste dag. I den forbindelse har jeg også et lite "varsel" til både kunder, og forhandlere ang. Samsung Wave. I følge Samsung kundesupport er det rett og slett ikke mulig å foreta en hard reset av enheten. Det er mulig å slette meldinger, innstillinger og slike ting ved å foreta en reset innad i Bada, men noen hard reset er altså ikke mulig. Ufattelig irriterende, da dette i praksis vil gjøre det umulig å videreselge etter div. demo-bruk og slikt. Man kan jo si at reset-funksjonen telefonen innehar er nok, men det er fortsatt en del ting som blir værende. Facebook-kontakter blir ikke fjernet, fanene i menyen som bruker selv har lagt til blir ikke fjernet, telefonen er i bunn og grunn den samme, bortsett fra noen innstillinger, meldinger og den type ting.

Nå skal det i tillegg nevnes at jeg ikke har brukt flerfoldige timer på å fordype meg i Bada, og at det kanskje er mulig å slette disse ulike tingene, en etter en, men at det fortsatt er rimelig tankeløst av Samsung og ikke ha en hardreset mulighet, slik man eksempelvis finner på samtlige (?) HTC modeller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse

Vi lurte akkurat på det samme - og fant ut at følgende kode fungerer for hard reset: *2767*3855#

Tast inn i telefonmodus og du får den spenstige beskjeden "Just wait a moment! Phone are being full reset, then phone will be restarted automatically" :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...