Gå til innhold

Hjelp til installasjon på Compaq 6715b

Anbefalte innlegg

Hei!

JEg har en skolepc, Compaq 6715b som jeg skal installere Windows 7 på. Jeg må brenne programvaren på pc, og deretter installere. Jeg brenner en image-fil på dvd, men når jeg skal åpne det hele får jeg opp at mediet er skrivebeskyttet. Filen heter Win7-U-Retail-en-us-x86.exe, og det ligger to setup filer der, i BOX format. Noen som har noen ideer? Er veldig grønn på dette temaet...

Tusen takk for all hjelp :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og du har selvsagt kjøpt Windows 7 i butikken eller fra Microsoft Store? Og har fått med produktnøkkel og alt?

Om ikke, så er ikke dette rette forum å spørre om hjelp til installering av piratkopiert Windows 7.

Endret av myhken
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har lastet ned programvaren i fra fylkets nettsted, onthehub.com. VI får oppdatert programvare da vi går ut at VGS slik at vi skal kunne bruke pcene etter endt skolegang. Har produktnøkkel og alt som behøves, men får ikke innstallert....

Og du har selvsagt kjøpt Windows 7 i butikken eller fra Microsoft Store? Og har fått med produktnøkkel og alt?

Om ikke, så er ikke dette rette forum å spørre om hjelp til installering av piratkopiert Windows 7.

Lenke til kommentar

Da burde du jo også få med instrukser om hvordan du setter sammen de tre filene til en .iso/.img fil som du så kan brenne ut.

Om ikke ta kontakt med onthehub.com så får du sikkert hjelp der.

Synes det er rart at du får engelsk utgave fra en norsk skole.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...