*Magnus* Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hei. Har et problem. Har flyttet ut, å har nettopp fått begge mine PC'er opp å gå (laptop og stasjonær) Men sliter med nettet på stasjonæren. På latopen har jeg 3-5 til 5-5 i styrke, mens stasjonæren har 0-5 (borte) eller 1-5, og der er til og med når jeg prøver og sette de samme plass for å sjekke. Har 3 stk antenner på kortet på stasjonæren, er heller ikke nå murbygg som stopper signalet, så vet ikke hva som er galt. Noen som vet hva problemet kan være ? hadde ikke dette problemet når jeg bodde på den forrige plassen. -Takk Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Prøve en annen kanale? Oppdatert driveren? Sjekket om antennene er skrudd helt inn? (det dreit eg meg ut på selv en gang, prøvde alt mulig, så var det bare at atennene ikke satt skikkelig inni av en eller annen merkelig grunn) Lenke til kommentar
bamse87 Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Går ut frå at du ikkje har anledning til å legge opp kabel til den stasjonære? Dersom den ikkje er veldig langt borte, er dette det enklaste, raskaste, mest stabile og definitivt beste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå