Morgens Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg så Allsang på grensen i går og lo godt når Ravi sang til "kvinnen" som leder programmet. Hva er det refrenget egentlig betyr? Er det "over grensen" som jeg tror eller tenker jeg "koffert" når jeg ser henne? Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg så Allsang på grensen i går og lo godt når Ravi sang til "kvinnen" som leder programmet. Hva er det refrenget egentlig betyr? Er det "over grensen" som jeg tror eller tenker jeg "koffert" når jeg ser henne? "Kvinnen" Kostelig. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 "Du er dødssøt, dødssøt, og alle vil ha fingra i deg." Det var det siste jeg lurte på altså... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Allsang over grensen… Høhøhø. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 16. august 2010 Forfatter Del Skrevet 16. august 2010 OK, da er "problemet" løst. Det var ikke Allsang Over Grensen (kun min skitne fantasi). Tok det opp på jobben i dag, flere dialekter og en kom med forklaringen: politiet vil gjerne ha fingra i kjeltringene. Men på min dialekt er dette fortsatt "over grensen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå