Jdronnen Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Hvordan får man Tv-out på ATI radeon 8500 ? Fikk til slik at jeg fikk bilde både på skjermen og tv`en, men da kunne jeg bare se Divx`ene på EN av skjermene.....( slik at velgte jeg tv`en fikk jeg svart der filmen skulle vises på skjermen) Men det funket ypperlig på tv`en. - MEN: Kjører 1280-1024 på skjermen ! Og da ble bildet for stort til tv`en, slik at blidet ble dradd når jeg tok ut i kantene ! HVORDAN AKTIVERER JEG DUAL SKJERM ? slik at jeg kan stille oppløsningen på de forskjellige skjermene ? Lenke til kommentar
Danny Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 det er en knapp der i tv properties,som kloner bildet på to skjermer,funker helt fett hos meg,les litt i manualen hvis du har den,det hjelper :smile: Lenke til kommentar
Robin Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 --->Jdronnen... Lurer på om jeg har samme problem som deg... Har oxo problem med å aktivere duel skjerm. Tv-ut går greit, men aktiveringsknappen er disablet for skjerm2... Tv-ut fungerer på den måten at den aktiveres ved innkobling av kabel... Duel skjerm skal fungere på samme prinsipp. Har oxo prøvd å skifte skjerm, men til ingen nytte! Hviket kort har du ? Har Club3d selv. Er det andre som har vært i samme situasjon? Lenke til kommentar
Cl0x Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 - MEN: Kjører 1280-1024 på skjermen ! Og da ble bildet for stort til tv`en, slik at blidet ble dradd når jeg tok ut i kantene ! HVORDAN AKTIVERER JEG DUAL SKJERM ? slik at jeg kan stille oppløsningen på de forskjellige skjermene ? ************************************** Tv er begrenset til 800*600 ( mulig de har fått "trikset det til" på noen kort slik at man kan kjøre 1024*768. Dersom du setter ned oppløsning på både monitor og bilde til 800*600 vil ikke bildet bli dradd i kantene. ( Det er i alle fall slik jeg gjør det, og det fungerer utmerket ) ( Har forøvrig et Radeon 64 Ddr Vivo kort ) Håper det hjelper.... Cl0x Lenke til kommentar
inoan Skrevet 31. januar 2002 Del Skrevet 31. januar 2002 Jeg kjører ATI Radeon 8500 på 1024 på Samsung 32" Widescreen. Litt skryt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå