Thyristor Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) (Mulig dette ikke er riktig sted å poste men prøver læll) Har fått en epost som normalt om at jeg kan hente varen jeg har bestilt hos komplett i Henteautomaten (posten-tingest) i sandefjord. Det jeg derimot ikke har fått er den vanlige sms'en med hentekoden. Har fått en sms ang. henting i selve hentebua med "levering xxxxxxxx28 er klar for avhenting i Pick Up Point". Er det nå slik at man skriver inn leverings-nummeret og ikke en kode på 2x 4 siffer sånn det var før i automaten eller er det en teknisk svikt på gang her? Takker for eventuelle svar. Edit: Kom på at en kompis jobba på komplett i dag og det viser seg bare at det er så mye som skal ut nå at henteautomaten sansynlig vis er full. Endret 2. juli 2010 av Thyristor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå