Gå til innhold

Samsung Wave sikkerhet / personlig lås

Anbefalte innlegg

Hvilke sikkerhetsinnstillinger anbefaler dere? Slik at uvedkommende ikke kan få tilgang til informasjon jeg har på mobilen. Feks mail.

Har stilt inn alle sikkerhetsinnstillingene pin-lås, sim-lås,privat-lås og telefonlås. Men forstår ikke helt hva som er hva.

Telefonlåsen fungerer, når telefonen har blitt låst må jeg trykke koden for å låse opp. Men ellers har jeg ikke helt skjønt hva som er hva.

Har ikke fått til personlig lås. Den står som aktivert og jeg har krysset av på en del ting, men ser ikke ut som den virker. Denne er kanskje den viktigste? Jeg kommer jo feks rett inn på mailen min.

Råd mottas med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilke sikkerhetsinnstillinger anbefaler dere? Slik at uvedkommende ikke kan få tilgang til informasjon jeg har på mobilen. Feks mail.

Har stilt inn alle sikkerhetsinnstillingene pin-lås, sim-lås,privat-lås og telefonlås. Men forstår ikke helt hva som er hva.

Telefonlåsen fungerer, når telefonen har blitt låst må jeg trykke koden for å låse opp. Men ellers har jeg ikke helt skjønt hva som er hva.

Har ikke fått til personlig lås. Den står som aktivert og jeg har krysset av på en del ting, men ser ikke ut som den virker. Denne er kanskje den viktigste? Jeg kommer jo feks rett inn på mailen min.

Råd mottas med takk!

Hei Helene!

Personlig lås gjelder nok på bilder, meldinger og telefonbok. Om du skal ha folk til å ikke lese dine eposter må du sette på telefon-lås. Da låses telefonen som du beskriver over.

Sim-lås låser telefonen til det simkortet som står i.

Pin-lås er vel vanlig pinkode?

Lenke til kommentar

Råd mottas med takk!

Hei Helene!

Personlig lås gjelder nok på bilder, meldinger og telefonbok. Om du skal ha folk til å ikke lese dine eposter må du sette på telefon-lås. Da låses telefonen som du beskriver over.

Sim-lås låser telefonen til det simkortet som står i.

Pin-lås er vel vanlig pinkode?

Lenke til kommentar

Hei, takk for svar.

Har krysset av på personlig lås på meldinger, mine fier logger osv. For meg virker det logisk at jeg da skal bli bedt om kode når jeg feks trykker på meldinger. Men jeg kommer rett inn uten spørsmål om kode.

Telefonlåsen virker jo i fht hele telefonen. Har telefonen gått i lås, må jeg taste inn koden for å bruke den igjen. Så den omfatter jo mailen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...