Valtam666 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Her kan vi skrive ned nyttige programmer til Microsoft OS 6.5, samt tileggs utstyr til div. mobil produsenter. Meningen med tråden er å hjelpe hverandre med nye funsksjoner og spørsmål ang. Microsoft OS. Endret 2. juli 2010 av Valtam666 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvilket OS er det du mener nå? Windos mobil 6.5, windows phone 7, windows ce eller det nye som brukes til Kin telefonene? Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Viss du skal være litt seriøs Blåbær, så er det vel neppe til Kin, ikke sant? Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Hvilket OS er det du mener nå? Windos mobil 6.5, windows phone 7, windows ce eller det nye som brukes til Kin telefonene? Mente mobil 6.5 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Førsteposten kunne ha vært litt bedre spesifisert. Var en kommentar til det. Trådstarter kunne også kommet med sine erfaringer med programmer og utstyr. Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Førsteposten kunne ha vært litt bedre spesifisert. Var en kommentar til det. Trådstarter kunne også kommet med sine erfaringer med programmer og utstyr. Jeg kan ikke komme med erfaringer enda, da jeg venter på mobilen min. Tenkte at folk kan synes dette kan være en grei måte å få vite litt om Microsoft 6.5 også. Når Android har så mange tråder, da er det på tide å vise at det er lov å velge Microsoft også Lenke til kommentar
*F* Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 HAr WM 6.1 på min, men kan jo nevne noen greie programmer jeg har. Omarket (freewarepocetpc.net) App store for freeware for WM. iGO (igomyway.com) GPS programvare, koster penger cleanRAM Frigjør minne Pocket Scrobber Last.fm klient for WM. WIFI Remote Access Setter opp Webserver på telefonen, slik at man kan browse telefonen via nettleseren. Google Translater Samme som google translater, men som egen app Noe ihvertfal... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvilken telefon da? HD2 har en megasvær tråd. Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Hvilken telefon da? HD2 har en megasvær tråd. HD MINI Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det finnes allerede en utmerket samletråd for Windows Mobile: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1024970&st=440 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg