Gjest skuffet Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 så det er en jente jeg har snakket med en stund nå og jeg sendte endelig et "brev". hun svarte at hun gjerne ville finne på noe og sånt med en huag av smileys. senest sjekka jeg mailen min idag og der stod det hun aldri kommer til å like meg og masse annet på en ganske "brutal" måte og at hun aldri har villet finne på noe.så hvorfor gir hun meg "håp" for å så ødelegge meg på den måten? Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Fordi hun er en umoden tosk, som liker å leke med folk på den måten. Det gir henne vel et egoboost regner jeg med, noe hun tydeligvis egentlig har nok av. Verden er dessverre full av sånne folk. Jeg ville bedt henne dra til helvete ansikt til ansikt, og så ignorert henne for all tid fremover. Drit i henne, og gå videre. Ikke kast bort tiden på sånne tullinger! 2 Lenke til kommentar
Nox4o Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hmm, er ikke sikker, men regner med at enten det første eller det andre brevet er ikke skrevet av samma person.. Ellers kan det jo hende hun har mensen Man vet aldri med de kvinnfolka.. I tilfelle eg tar feil så er det ikke ei jente for deg.. Anyways.. Good luck.. 1 Lenke til kommentar
Gjest såklart Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Enig, det gir henne nok en skikkelig deilig ego-boost. Vite at noen vil ha henne og bare kunne avvise den sånn. Vanskelig å si hva DU kan gjøre med sånt, da. Lenke til kommentar
sn9ken Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Stol ikke på noe som blør i ei uke uten å daue... Lykke til vidre! 1 Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hmm, er ikke sikker, men regner med at enten det første eller det andre brevet er ikke skrevet av samma person.. Ellers kan det jo hende hun har mensen Man vet aldri med de kvinnfolka.. I tilfelle eg tar feil så er det ikke ei jente for deg.. Anyways.. Good luck.. mensen ja :dribble: Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan vi prøve å holde oss saklige? Flott. Hvis jeg forstår det riktig (du sa noe om dette i en annen tråd) er dette en jente du kjenner gjennom Facebook. Det kan hende hun ble skremt av at en fremmed/lite kjent person tar kontakt og foreslår å finne på noe. Har du møtt henne i real life, som vi sier på fagspråket? 1 Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kanskje greit å vite hva slags aldersgruppe dette er snakk om? (14?) Men egentlig uansett aldergruppe så er hun en orentli bitch, drit i henne og gå videre :\ DU taper bare verdifull tid på henne, vist hun oppfører seg slik så burde du ikke være interessert/har ikke sjangs noen sinne, og d lureste er nok å bare slutte å være interessert Lenke til kommentar
Gjest skuffet Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kan vi prøve å holde oss saklige? Flott. Hvis jeg forstår det riktig (du sa noe om dette i en annen tråd) er dette en jente du kjenner gjennom Facebook. Det kan hende hun ble skremt av at en fremmed/lite kjent person tar kontakt og foreslår å finne på noe. Har du møtt henne i real life, som vi sier på fagspråket? ja, jeg har gått 1år sammen med henne i samme klasse. og det som var mest overraskende var at hun ikke sier så mye og er mer den "uskyldige" typen hvis, dere skjønner hva jeg mener. det gikk fra veldig positivt til veldig negativt på to dager. og hun kan jo ikke akkurat bli skremt når hun sa ja til å finne på noe. Lenke til kommentar
Gjest skuffet Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Kanskje greit å vite hva slags aldersgruppe dette er snakk om? (14?) Men egentlig uansett aldergruppe så er hun en orentli bitch, drit i henne og gå videre :\ DU taper bare verdifull tid på henne, vist hun oppfører seg slik så burde du ikke være interessert/har ikke sjangs noen sinne, og d lureste er nok å bare slutte å være interessert Godt tippa, vi er begge 14. starter i 9. til høsten. Kansje derfor hun skiftet sånn og, kansje. Men som sagt, hun er mer den uskyldige typen, så det var enda mer overraskende. Så først var jeg skuffet, for at hun hadde først virket som hun ville gjøre noe å sosialisere seg litt mer med meg for å så svare at hun aldri kom til å like meg. Så ble jeg sint, for at jeg hadde kastet bort 1år på dette bullshittet. Så ble jeg til slutt lei meg og nå tenker jeg at jeg kommer ikke til å prøve noe nytt før videregående eller høyere med mindre noen "kommer" til meg. Lenke til kommentar
pus736 Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 ikke for å være uhøflig, men du skulle ha mange år foran deg, med nye muligheter. Lykke til 2 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvis du har holdt på med dette i ett år, hvorfor foreslo du ikke å finne på noe før nå? Det kan hende hun var usikker når hun sa ja til å finne på noe, og at hun dermed ombestemte seg før det var "for sent". Uansett hva som ligger bak, er det nok best å la det gå. Ikke bruk mer tid og energi på henne! Du kommer garantert til å møte andre jenter de neste årene. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hvis du har holdt på med dette i ett år, hvorfor foreslo du ikke å finne på noe før nå? Det kan hende hun var usikker når hun sa ja til å finne på noe, og at hun dermed ombestemte seg før det var "for sent". Uansett hva som ligger bak, er det nok best å la det gå. Ikke bruk mer tid og energi på henne! Du kommer garantert til å møte andre jenter de neste årene. Fordi jeg har opplevd avslag en del ganger før og jeg ville være litt mer varsom, men så bestemte jeg meg endelig for å gjøre noe annet enn å stå på sidelinja. Jeg ble så glad når hun faktisk ville, men da ble det jo også ekstra ille når hun sa det motsatte 2 dager etterpå. Men jeg gidder ikke bruke mer tid på henne, men det er ikke så lett. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hopp i det gutt, (kommer fra en litt sjenert personlighet), men et tips er kanskje å ikke nødvendigvis prøve seg i klassen, det er lettere utenfor dette miljøet (da snakker jeg ikke om at det er lettere å få seg dame, men om d går sjeis, så er d ikke noen du møter vær eneste dag ) Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Man trenger ikke være fjortis for å gjøre noe sånt. Dette er tydeligvis en sykdom som også "rammer" jenter godt over 20. De gir først falske forhåpninger for så å gjøre som jenta TS beskriver det, eller den feige måten med at hun kommer med alskens unnskyldninger man etter hvert har hørt før. Da det kom til stykket hadde denne jenta heldigvis guts nok til å si rett ut hva hun egentlig mente. Kanskje tøft å høre der og da, men det er i hvert fall bedre enn at hun kommer med unnskyldninger sånn at hun holder håpet hos den stakkars fyren oppe når hun egentlig ikke vil noe med ham. Jeg har dessverre blitt utsatt for det siste, og jeg er langt fra fjortis. Lenke til kommentar
Gjest skuffet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Man trenger ikke være fjortis for å gjøre noe sånt. Dette er tydeligvis en sykdom som også "rammer" jenter godt over 20. De gir først falske forhåpninger for så å gjøre som jenta TS beskriver det, eller den feige måten med at hun kommer med alskens unnskyldninger man etter hvert har hørt før. Da det kom til stykket hadde denne jenta heldigvis guts nok til å si rett ut hva hun egentlig mente. Kanskje tøft å høre der og da, men det er i hvert fall bedre enn at hun kommer med unnskyldninger sånn at hun holder håpet hos den stakkars fyren oppe når hun egentlig ikke vil noe med ham. Jeg har dessverre blitt utsatt for det siste, og jeg er langt fra fjortis. det viste seg at alt var mye mer komplisert enn det burde ha vært. Fordi den først dagen: snakket vi fint sammen og så skulle hun bare finne en dag hun kunne noe. Neste dag, klikka msnen hennes, og da trodde jeg at hun ikke ville snakke med meg av en eller annen grunn uten å gi svar på noen som helst måte. Neste dag etter det, ville hun tenkte, og hvis hun bare hadde sagt hadde jeg skjønt hvorfor. I tillegg, samme dagen hun tenkte, kjedea jeg og en kompis oss, så vi bestemte oss for å finne huset til en huag av de i klassen, og når kompisen min, som ligner litt, sykla frem og tilbake foran huset hennes og hun trodde at det var meg som "stalka" henne. Og detfor ga hun meg ikke sjansen. Hun sa også at det var kjedelig å snakke med meg, men ærlig talt, er jeg den eneste som skal komme med noe bra samtaleemne? jeg sa også i det første brevet mitt at hun var den eneste jenta jeg snakka med, og det er jo sant, MED MINDRE, hun ikke er pålogget og en annen jente er som jeg har kjent ganske lenge. Så igår løste jeg og hun første jenta det og det viste seg for henne at et ikke hadde vært som hun hadde trodd. Også spurte jeg hva hun hadde gjort, hvis noen du virkelig, virkelig likte ikke hadde gitt fra seg en lyd på 2dager. HUn logget av XD Uansett om hun kansje ville gitt meg en ny sjanse, er jeg ikke sikkert, altså, stemningen blir en helt annen. Og jeg vil ikke ha det sånn. Så F*CK MSN FOR Å HENGE SEG OPP! hadde den ikke det, kunne jeg kanskje vært på tur akkurat nå. så vi er vel "venner", og det var dumt for da fikk jeg ikke prøvd engang. og forresten, noen som så Ghana-Uruguay? Ghana fortjente å vinne XD Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Man trenger ikke være fjortis for å gjøre noe sånt. Dette er tydeligvis en sykdom som også "rammer" jenter godt over 20. De gir først falske forhåpninger for så å gjøre som jenta TS beskriver det, eller den feige måten med at hun kommer med alskens unnskyldninger man etter hvert har hørt før. Da det kom til stykket hadde denne jenta heldigvis guts nok til å si rett ut hva hun egentlig mente. Kanskje tøft å høre der og da, men det er i hvert fall bedre enn at hun kommer med unnskyldninger sånn at hun holder håpet hos den stakkars fyren oppe når hun egentlig ikke vil noe med ham. Jeg har dessverre blitt utsatt for det siste, og jeg er langt fra fjortis. det viste seg at alt var mye mer komplisert enn det burde ha vært. Fordi den først dagen: snakket vi fint sammen og så skulle hun bare finne en dag hun kunne noe. Neste dag, klikka msnen hennes, og da trodde jeg at hun ikke ville snakke med meg av en eller annen grunn uten å gi svar på noen som helst måte. Neste dag etter det, ville hun tenkte, og hvis hun bare hadde sagt hadde jeg skjønt hvorfor. I tillegg, samme dagen hun tenkte, kjedea jeg og en kompis oss, så vi bestemte oss for å finne huset til en huag av de i klassen, og når kompisen min, som ligner litt, sykla frem og tilbake foran huset hennes og hun trodde at det var meg som "stalka" henne. Og detfor ga hun meg ikke sjansen. Hun sa også at det var kjedelig å snakke med meg, men ærlig talt, er jeg den eneste som skal komme med noe bra samtaleemne? jeg sa også i det første brevet mitt at hun var den eneste jenta jeg snakka med, og det er jo sant, MED MINDRE, hun ikke er pålogget og en annen jente er som jeg har kjent ganske lenge. Så igår løste jeg og hun første jenta det og det viste seg for henne at et ikke hadde vært som hun hadde trodd. Også spurte jeg hva hun hadde gjort, hvis noen du virkelig, virkelig likte ikke hadde gitt fra seg en lyd på 2dager. HUn logget av XD Uansett om hun kansje ville gitt meg en ny sjanse, er jeg ikke sikkert, altså, stemningen blir en helt annen. Og jeg vil ikke ha det sånn. Så F*CK MSN FOR Å HENGE SEG OPP! hadde den ikke det, kunne jeg kanskje vært på tur akkurat nå. så vi er vel "venner", og det var dumt for da fikk jeg ikke prøvd engang. og forresten, noen som så Ghana-Uruguay? Ghana fortjente å vinne XD Ghana fortjente å vinne så jævlig ja. On-Topic: Syntes innlegget er ganske rotete, så får ikke med meg alt du skriver. Jeg tror du liker henne bare litt, du har ikke en skikkelig forelskelse for hun. Da er det positivt å bare gå videre, siden den går over etter noen uker. Se på andre jenter, som sagt litt utenfor klassen. Ja, hun er en bitch. Selvom du sykler utenfor huset hennes, så kan hun si det på en ordentlig måte, uten unnskyldninger. Sånn som jeg ser det, banket hun det inn i hodet ditt at det aldri ville bli dere. Get over her! Lenke til kommentar
Gjest skuffet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Man trenger ikke være fjortis for å gjøre noe sånt. Dette er tydeligvis en sykdom som også "rammer" jenter godt over 20. De gir først falske forhåpninger for så å gjøre som jenta TS beskriver det, eller den feige måten med at hun kommer med alskens unnskyldninger man etter hvert har hørt før. Da det kom til stykket hadde denne jenta heldigvis guts nok til å si rett ut hva hun egentlig mente. Kanskje tøft å høre der og da, men det er i hvert fall bedre enn at hun kommer med unnskyldninger sånn at hun holder håpet hos den stakkars fyren oppe når hun egentlig ikke vil noe med ham. Jeg har dessverre blitt utsatt for det siste, og jeg er langt fra fjortis. det viste seg at alt var mye mer komplisert enn det burde ha vært. Fordi den først dagen: snakket vi fint sammen og så skulle hun bare finne en dag hun kunne noe. Neste dag, klikka msnen hennes, og da trodde jeg at hun ikke ville snakke med meg av en eller annen grunn uten å gi svar på noen som helst måte. Neste dag etter det, ville hun tenkte, og hvis hun bare hadde sagt hadde jeg skjønt hvorfor. I tillegg, samme dagen hun tenkte, kjedea jeg og en kompis oss, så vi bestemte oss for å finne huset til en huag av de i klassen, og når kompisen min, som ligner litt, sykla frem og tilbake foran huset hennes og hun trodde at det var meg som "stalka" henne. Og detfor ga hun meg ikke sjansen. Hun sa også at det var kjedelig å snakke med meg, men ærlig talt, er jeg den eneste som skal komme med noe bra samtaleemne? jeg sa også i det første brevet mitt at hun var den eneste jenta jeg snakka med, og det er jo sant, MED MINDRE, hun ikke er pålogget og en annen jente er som jeg har kjent ganske lenge. Så igår løste jeg og hun første jenta det og det viste seg for henne at et ikke hadde vært som hun hadde trodd. Også spurte jeg hva hun hadde gjort, hvis noen du virkelig, virkelig likte ikke hadde gitt fra seg en lyd på 2dager. HUn logget av XD Uansett om hun kansje ville gitt meg en ny sjanse, er jeg ikke sikkert, altså, stemningen blir en helt annen. Og jeg vil ikke ha det sånn. Så F*CK MSN FOR Å HENGE SEG OPP! hadde den ikke det, kunne jeg kanskje vært på tur akkurat nå. så vi er vel "venner", og det var dumt for da fikk jeg ikke prøvd engang. og forresten, noen som så Ghana-Uruguay? Ghana fortjente å vinne XD Ghana fortjente å vinne så jævlig ja. On-Topic: Syntes innlegget er ganske rotete, så får ikke med meg alt du skriver. Jeg tror du liker henne bare litt, du har ikke en skikkelig forelskelse for hun. Da er det positivt å bare gå videre, siden den går over etter noen uker. Se på andre jenter, som sagt litt utenfor klassen. Ja, hun er en bitch. Selvom du sykler utenfor huset hennes, så kan hun si det på en ordentlig måte, uten unnskyldninger. Sånn som jeg ser det, banket hun det inn i hodet ditt at det aldri ville bli dere. Get over her! men det var fordi hun trodde at det var meg som stklet i sirkler utenfor huset hennes XD ja, det var drittsekk av hun, men alikevel, vi fikk ordna opp. jeg gidder ikke bruke mer tid på å krangle, og hun sa unnskyld for å ikke ha sagt at hun måtte tenkte litt. I tillegg var hun i dårlig humør, men ja, fortsatt bitch. men hun er ikke sånn, jeg vet det nå Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva skjer videre da? Skal du prøve deg på hun? Ikke godta at hun skal forsette sånn som har gjort tidligere hvertfall Lenke til kommentar
Gjest skuffet Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Hva skjer videre da? Skal du prøve deg på hun? Ikke godta at hun skal forsette sånn som har gjort tidligere hvertfall sannsynlighvis blir det ikke noe mer, med mindre hun vil og som sagt, stemningen blir feil hvis vi skulle finne på noe før 4-5måneder. Kansje jeg prøver meg igjen i 10. XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå