Cerunnir Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hei folkens, Jeg er snart ferdig med en bachelor i IT, og ønsker å flytte til singapore og jobbe. Har hørt de har behov for utdannede IT-folk der. Jeg tenker jeg drar dit på en 2 mnd ferdie, for så å bruke tiden på å søke etter jobb. Først i norske firmaer som har kontorer der, så i andre utenlandske bedrifter. Er det noen som har erfaring med slik flytting for å søke om jobb? Hvor mye bør jeg tjene for å leve komfortabelt i singapore? Anders. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Så de har behov for noen med norsk bachelor i IT der nede...... Høres ganske urealistisk ut. Lenke til kommentar
Cerunnir Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Skader ikke å gi det et forsøk I verste fall ender jeg opp uten jobb, men med 2 mnd ferie i asia. Lenke til kommentar
Turtlefence Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Så de har behov for noen med norsk bachelor i IT der nede...... Høres ganske urealistisk ut. Jeg vet om i alle fall en person i familien min som er utdanna innen IT som jobber der. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Har lite erfaring med jobbing og sånn, men var der på ferie i jula. Fantastisk fin plass, masse å gjøre der. Kollektivtilbudet er konge bygd opp, og du kan ta T-Banen hvor en du ønsker. Er også mye billigere å spise ute der enn å lage mat hjemme, så er mye forskjellig å få smakt på i China Street Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå