SilentNET Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Noen som har hørt noe mer om Android 2.2 fra Samsung? Dem hadde vel sagt at det skulle komme i september. Nå er vi godt inn i oktober, og no news som jeg har sett i alle fall. Orker ikke noe uoffisiell greie.. Men håper dem kan få ferdig den offisielle snart ja. Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 18. februar 2011 Del Skrevet 18. februar 2011 Plutselig gikk denne fra 6 til 5 på terningen, noe jeg forsåvidt er enig i. Lenke til kommentar
jpsalvesen Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Nå har det kommet en ny firmware (versjon 2.2.1) som (endelig!) fikser laggingen. Dermed er jeg plutselig superfornøyd med mobilen min! Lenke til kommentar
svinepelz Skrevet 9. mars 2011 Del Skrevet 9. mars 2011 Galaxy S får også 2.3 i månedsskiftet mars/april (ville ikke ha stolt for mye på datoen), så med lagg borte og offisiell Gingerbread på horisonten er Galaxy S kanskje mer fristende enn noensinne? Ryktene sier jo at den er ganske billig nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg