Kongolaf Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Maskinen starter ikke med 4 pin cpu tilkoblet. Har prøvd en annen psu, men samme problem. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvilket hovedkort? Det er mange hovedkort og CPUer som krever en 8-pin CPU (ATX12V) tilkoblet. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Er et msi p35 kort,og det har bare 4 pins cpu tilkobling. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Så den starter uten 4pins? Det var en veldig kort tekst, og det var vanskelig å forstå hva du mente, les denne artikkelen. Endret 2. juli 2010 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Hehe, prøvde og gjøre det enkelt. Men, ja, den starter uten 4 pinn cpu tilkoblinga, men ingen bilde på skjermen. Når jeg kobler til 4pinn så er det ingenting som skjer. Er rett pinns jeg kobler til, det vet jeg. Rare greier Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 At den starter uten 4pins med manglende bilde på skjermen er normalt. Men jeg kan ikke skjønne hvorfor den ikke starter med? Står CPU'en riktig i sokkelen? Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Ja, har til og med testa med en annen prossesor. Lenke til kommentar
Kongolaf Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Arrr... ship ohoi. Finner egentlig ikke så mye på nettet ang problemet heller. Kan jeg konkludere med at hovedkort er gåent?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå