Nødstopp Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hei! For omtrent en måned siden bestilte jeg ny PC. Etter et par dager kom delene i posten, og jeg bygde den. Alt gikk helt fint, jeg installerte Windows 7 (64) og alle nye drivere. Den funker perfekt i de fleste spill, og jeg tenkte jeg ville laste ned demoen av Crysis for å skjekke hvordan den kjørte det. Jeg setter alt på very high (4xAA, 1920x1080), og starter spillet. Jeg får veldig lav FPS, omtrent 15-20, noe som etter min mening (og de fleste andres) ikke er spillbart i det hele tatt. Jeg har prøvd å skrue av crossfire i CCC og teste, og da fikk jeg faktisk rundt 5 FPS mer! Jeg skjønner ikke hva som er problemet; det hjelper ikke å skrue ned AA eller oppløsning, og prosessoren er nok ikke noen flaskehals. Radeon HD 5770 i crossfire skal (etter youtube) takle Crysis med alt på very high + 4xAA. Mine specs: CPU: AMD Phenom II x4 - 3.0 gHz RAM: 4GB Kingston HyperX RAM PSU: Corsair TX 850W Hovedkort: Gigabyte 790XTA-UD4 GPU: XFX Radeon HD 5770 x2 Crossfire. Jeg kjører CCC og driver versjon 10.5, fordi 10.6 gjorde at jeg fikk bluescreen når jeg prøvde å starte spill... AVP (DX11), MW2, Sacred 2 og alle andre spill jeg har prøvd på den går glatt med alt på max, er det demoen som ikke støtter crossfire godt nok eller noe? All hjelp settes STOR pris på!! Endret 2. juli 2010 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå