Nilsen Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Verdien av nettreklame skal måles mer nøye Les mer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Jeg har faktisk aldri trykket på en reklame før. Er altfor redd for virus. Endret 2. juli 2010 av Slettet+513 Lenke til kommentar
evilGuy Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Eneste gangen jeg holder muspekeren over en reklame, er når jeg skal aktivere adblock på den Lenke til kommentar
Mr_Jonez Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 "Videre fulgte man med på hva disse brukerne søkte på de neste fire ukene" Det er jo betryggende at vi er overvåket....... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Den eneste grunnen til at musepekeren min står i ro over en reklame er fordi den tilfeldigvis ender der. Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) AdBlock for the win . Orker ikke være på nett uten. Et spøramål: Hvis en går inn på en side full av reklame med AdBlock på, registreres dette da som om jeg har sett reklamen? Endret 2. juli 2010 av Vaffeltryne Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Den eneste grunnen til at musepekeren min står i ro over en reklame er fordi den tilfeldigvis ender der. Samme her. Skal passe på å ikke gjøre det i fremtiden. Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Et spøramål: Hvis en går inn på en side full av reklame med AdBlock på, registreres dette da som om jeg har sett reklamen? Nei, reklamen blir ikke lastet inn i hele tatt. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Interresant om musepekeren din beveger seg over skjermen i ett annet program da, om man har nettleseren oppe i bakgrunnen. Hvis man for eksempel spiller Supreme Commander og holder på å herje. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Eneste reklamene jeg trykker på er fete tilbud hos komplett.no Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Eneste reklamene jeg trykker på er fete tilbud hos komplett.no 1337 week! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Opera -> Reklameblokkering -> Overvåkningsproblem løst! Endret 2. juli 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Skjønner ikke helt hvordan de kan vite hvor musepekeren er. Kan ikke si jeg har lagt merke til nettsteder som laster opp informasjon etter at den er ferdig med å laste ned. Lenke til kommentar
ti-guru Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Haha! Dette er jo en flott mulighet for MS til å fakturere kundene sine enda mer for reklamen deres... Lenke til kommentar
Degeim Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Skjønner ikke helt hvordan de kan vite hvor musepekeren er. Kan ikke si jeg har lagt merke til nettsteder som laster opp informasjon etter at den er ferdig med å laste ned. Flashreklamer kan merke når du beveger musen over dem, og det er det eneste de kan loggføre. Med andre ord vet ikke reklamen hvor på internettsiden du har musen, den vet bare om musen er over reklamen (og i så fall hvor på reklamen den er) eller om den er utenfor reklamen. EDIT: Så "Supreme Commander"-forslaget nevnt over vil ikke fungere, siden reklamen aldri vil merke musepekeren når nettleseren ikke har fokus (spillet har fokus). Endret 2. juli 2010 av Degeim Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Trenger ikke være flash for å registrere hvor muspekeren er. onMouseOver + AJAX? Endret 2. juli 2010 av Sokkalf™ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har faktisk aldri trykket på en reklame før. Er altfor redd for virus.Du kan bli infisert av reklamebannere uten å klikke på dem. Det tryggeste og raskeste er å ikke laste ned reklmaebannere. Det er også mange siter som har store logoer og menyer på toppen av sidene, jeg fjerner ofte også dette. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Opera -> Reklameblokkering -> Overvåkningsproblem løst! Du glemte http://www.fanboy.co.nz/adblock/opera/ Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Dette er jo bare tull, eg kan iallefall lese ein reklame uten og ha musa på han ....... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Opera -> Reklameblokkering -> Overvåkningsproblem løst! Du glemte http://www.fanboy.co.nz/adblock/opera/ Jeg bruker bare adblocking script jeg. Dette er jo bare tull, eg kan iallefall lese ein reklame uten og ha musa på han ....... Uhhm, du har misforstått veldig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå