Gå til innhold

Samsung Galaxy S vs. HTC Desire erfaringer.

Anbefalte innlegg

Jeg har først brukt Desire i 2 uker før Galaxy S kom i salg så jeg kjøpte den. Skal bare komme med mine følelser og erfaringer med disse 2 telefonene. Kjøpte Desire for å teste ut Android, og liker det meget godt! En ting jeg ikke likte med Desire, var det lille internminnet. Skal man teste en del forskjellige program blir minnet fort fullt. Dette skal vel forandres i Android 2.2. Ellers var jeg kjempefornøyd med den. Bestilte Galaxy S grunnet mer internminne og større og bedre skjerm. 3.7 til 4" er vel ikke det man legger størst merke til ser jeg i etterkant... Og uten å ha sett skjermene ved siden av hverandre, ser jeg heller ikke at det er det store kvantespranget i billedkvaliteten...

Eller føler jeg at Desiren virker bedre kvalitetsmessig, men det er vel stort sett grunnet den veier litt mer... Får litt mer plastikkfølelse på Galaxy S sin lave vekt.

Ellers har det vært en del "bugs" med Galaxy S enn med Desire. Hadde knapt noen programkrasj eller lignende på Desire, men ganske mange på Galaxy S. Og GPS'en mister også signalet på Galaxy S av og til, det merket jeg ikke på Desire. Føler og at "radioen" (ikke FM-radioen, men dekningen på mobilnettet) var bedre på Desire enn på Galaxy S.

Men med en softwareoppdatering på Galaxyen tror og håperr jeg at de retter opp noen bugs.

I mine øyne er det 50/50 mellom disse telefonene...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...