MogensAlfonse Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Er ikke poenget med tråden å oppsummere sin egne forrige seksuelle opplevelse? Her lister dere jo bare opp en haug med titler, og jeg tviler på at dere egentlig tenkte på dere egne forrige seksuelle opplevelse... Få litt innlevelse da folkens! Hva oppsummerer DERES seksuelle opplevelse med en filmtittel?!? Jeg svarte tidligere The Beach, noe som er sant. Sex på stranda i noen busker. Jeg har jo noen tvil om at Raging Bull og How I met your mother faktisk har snev at sannhet i seg... 4 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 7. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2010 Og jeg har heller ikke hatt sex med 12 Angry Men. Dersom man kun skal holde seg til det som faktisk stemmer, da blir det et meget snvert utvalg av filmer å velge mellom og det blir heller ikke veldig morsomt. Poenget med tråden er ikke annet enn å liste opp filmtitler som gjerne er uskyldige i seg selv, men som blir morsomme når de blir satt i denne sammenhengen. Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Og jeg har heller ikke hatt sex med 12 Angry Men. Dersom man kun skal holde seg til det som faktisk stemmer, da blir det et meget snvert utvalg av filmer å velge mellom og det blir heller ikke veldig morsomt. Poenget med tråden er ikke annet enn å liste opp filmtitler som gjerne er uskyldige i seg selv, men som blir morsomme når de blir satt i denne sammenhengen. Da bør kanskje emnetittelen endres... Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Kategorien er humor, føler virkelig ikke det burde være en 100% seriøs kategori 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 On topic: As good as i gets Off topic: Brokeback mountain Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 I know what you did last summer. Lenke til kommentar
RushOfBlood Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 (endret) My Best Friends Wedding Endret 12. juli 2010 av RushOfBlood Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Er ikke poenget med tråden å oppsummere sin egne forrige seksuelle opplevelse? Her lister dere jo bare opp en haug med titler, og jeg tviler på at dere egentlig tenkte på dere egne forrige seksuelle opplevelse... Få litt innlevelse da folkens! Hva oppsummerer DERES seksuelle opplevelse med en filmtittel?!? Jeg svarte tidligere The Beach, noe som er sant. Sex på stranda i noen busker. Jeg har jo noen tvil om at Raging Bull og How I met your mother faktisk har snev at sannhet i seg... Enig med han her, kommer dere med forskjellige titler så blir det kjedelig for da virker det ikke som om dere har opplevd det personlig. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 hm... you got mail ... oO ellers superbad. Lenke til kommentar
iSilje Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Across the universe Enig med dere over som skriver at det blir mye tilfeldig oppramsing her. Det som er gøy med hele konseptet er jo å beskrive en faktisk sexopplevelse med en filmtittel! Lenke til kommentar
MogensAlfonse Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 .... Outbreak.... Faen i hælvete som det klør... Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Alone in the dark +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå