Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ønsker forslag til billig webhosting !

Anbefalte innlegg

Jeg trenger å kjøpe en plass (jeg vet ikke hva jeg kan kalle det) der jeg kan laste opp filer som jeg skal legge ut på bloggen min som jeg har på blogg.no. Jeg har tenkt å legge ut zip-mapper som inneholder koder til design, så jeg trenger ikke så mye plass.

Og det burde være billig! Jeg trenger ikke noe domene, bare en plass å ha filene på så folk kan få tilgang til dem fra min blogg når jeg legger ut link.

Akkurat nå bruker jeg 4shared.com, men jeg syns ikke det funker pga man må innom en side også må man vente i 20 sekunder før man laste ned. Jeg vil komme direkte inn på filen som skal lastes ned.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ProISP er ikke så dum. den minste pakken deres er for 1GB plass og ubegrenset trafikk for 10 kr pr. måned. peanuts med andre ord.

Dog, det finnes nok akseptable gartis løsninger der ute også dersom du ikke trenger PHP databaser og slikt. Dette er mer rettet mot de som trenger alt som behøves for en webside. hvis du bare trenger ren lagringsplass for å linke videre så er det et mye "lettere" krav.

Det du også kan sjekke er om du har fått noe gratis webside plass fra din ISP. De fleste tilbyr dette som en del av sin pakke, og selv om det ofte ikke gir muligheter for databaser og slikt så har du ofte relativt mye plass å leke deg med og med ubegrenset trafikk innenfor rimelig bruk.

-Stigma

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...