Efreet Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hei Skal setja saman ein pc til min bror på 14, som skal kjøpa ein for konfirmasjonspengane sine. Han har skjerm, tastatur og mus. Pcen skal brukast til speling samt normal surfing/skulearbeid. budsjettet er satt til 7000,- litt overom det hjelper mykje. Eg kan byggja den, så det er ikkje noko problem. Han speler mmos, skal vel byrja med Starcraft2. og han vil ikkje ha laptop. Takkar for all hjelp Lenke til kommentar
Efreet Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Kikker på denne: http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10274 ved å modifisera den. utan høgtalarar, utan tastatur og utan OS så kjem den ned i ca 6000. oppgraderar til 4gb med RAM. men kva andre oppgraderingsalternativ er det der eg kan bruka som gir meg mest mogleg for pengane mine, sånn gaming-pc messig? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Oppgradere skjermkort til hd 5770, så skal det bli en helt ok gaming pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå