Fantaelskern Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 hei. første gang jeg skal skifte bremsevæske, har prøvd og skru opp den lille boksen på, men det sitter bomfast! skruene begynner og bli slappe hva gjør jeg? Fanta<3 Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Du mener den lille beholderen på styret? Her er det viktig at du finner en skrutrekker som passer godt nedi for de skruene tåler ingenting, har selv måtte kjøpe ny bremsesylinder til mopeden min pga av at jeg runda begge skruene. Lenke til kommentar
Fantaelskern Skrevet 5. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2010 Du mener den lille beholderen på styret? Her er det viktig at du finner en skrutrekker som passer godt nedi for de skruene tåler ingenting, har selv måtte kjøpe ny bremsesylinder til mopeden min pga av at jeg runda begge skruene. har skruer trekker som passer, men de begynner og bli litt runde Lenke til kommentar
Strandern Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Du mener den lille beholderen på styret? Her er det viktig at du finner en skrutrekker som passer godt nedi for de skruene tåler ingenting, har selv måtte kjøpe ny bremsesylinder til mopeden min pga av at jeg runda begge skruene. har skruer trekker som passer, men de begynner og bli litt runde Få tak i WD40/5.56 og spray på, noen ganger hver dag. Etter 3-4 dager kan du prøve igjen. Går det til helvette og skruehodene blir helt runde på du borre, men går muligens med en grisepikk. Grisepikk er en metallpinne som er gjenget motsatt, så når du borer den i og den setter seg fast så vil du enkelt kunne skru av skruene. Siste utvei blir å borre av skruhodene. Måtte gjøre dette på ZR'en. Da tar du et bor som er litt tykkere enn selve skruen og borer ned i skruehodet til du kommer helt gjennom til selveste skruen. Da skal du klare å ta av hodet og dermed lokket. Da så ei tang, vicegrip eller rørleggertang, og skru av skrua. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå