Neala Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Hallo Hva synes du om denne Sciphone? Alle som har samme? Hva er den positive og negativer? Endret 2. juli 2010 av cyclo Emnetittel endret da original emnetittel brøt med retningslinjene Lenke til kommentar
Runar Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg hadde aldri kjøpt en slik "telefon", en billig iPhone-kopi fra Kina. Det at den koster under 400 kroner er ikke nødvendigvis en positiv ting. Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Bare det at den leveres med to batterier sier vel sitt om batterikapasiteten... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 hadde styrt rimelig greit unna... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har testet en sånn. Helt håpløst produkt. Bare å styre unna. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har testet en sånn. Helt håpløst produkt. Bare å styre unna. Hva gjør den håpløs? Jeg kan også si at et produkt suger, men du gir ikke trådstarter noen egentlig grunn til å ikke kjøpe den. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Jeg har testet en sånn. Helt håpløst produkt. Bare å styre unna. Hva gjør den håpløs? Jeg kan også si at et produkt suger, men du gir ikke trådstarter noen egentlig grunn til å ikke kjøpe den. Jeg trenger ikke å gi noen grunn. Men jeg kan sikkert tilfredsstille deg ved å gi noen punkter. - Skjermen er veldig lite følsom, så stylus er en absolutt nødvendighet. - Skjermtastaturet er så lite at selv med stylus er det plundrete å skrive. - Batterikapasiteten er svært dårlig. - Nevnte jeg skjermen? Ikke nok med at den er lite følsom, men kvaliteten er på linje med det Siemens presterte før de måtte gi seg. - Menyene er svært ulogiske. - Samtalekvaliteten er svært dårlig. Mye ekko og generell støy. - Mangler stort sett det som er av trådløse standarder. - Kameraet er en vits. Kan kanskje hamle opp med SE T610 på gode dager. - Nettleseren er så treg at man kan hinke til nærmeste nettkafe i blinde før denne har rukket å få opp en enkel wap-side. - Så er det jo ting som ikke-eksisterende garantiordning, minimal brukermanual og et kina-os som i det fulle og hele ikke gjør annet enn å drive deg til totalt vanvidd. Det får holde. 1 Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 (endret) 1+, det var bedre (Da vet jeg at jeg ikke skal kjøpe den ihvertfall) Endret 6. juli 2010 av Olliw Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kan også nevne at laderen til den jeg hadde eksploderte etter en halvtime. Hehe. Lenke til kommentar
olavrb Skrevet 6. juli 2010 Del Skrevet 6. juli 2010 Kan også nevne at laderen til den jeg hadde eksploderte etter en halvtime. Hehe. Sykt Fant også en video som styrker det du sier og ræv touch-skjerm: Latterlig Lenke til kommentar
callaway Skrevet 16. juli 2010 Del Skrevet 16. juli 2010 Hallo Hva synes du om denne Sciphone? Alle som har samme? Hva er den positive og negativer? For å si det sånn: Denne er det ingen positive sider med. Jeg har selv kjøpt denne og hatt den en ukes tid og det er den største møkka jeg noensinne har kjøpt.Batteriet holder max 2o timer,elendig lyd og signal.Når du prater så følger det med masse pipe og skurrelyder med på kjøpet. Det er heller ikke noe WIFi eller 3G. Denne eller andre Kina kopier må du eller andre styre unna og heller kjøpe orginalt i Norge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå