-Perry- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Heisann, prøver og formatere maskinen min nå. Booter med windows cd, får formatert, men ikke lagt inn windows. Etter jeg har formatert så kommer det sånn restarting in 15 seconds, og etter det skal man komme til sånn installasjon der man velger språk og navn og slikt, men jeg starter liksom på nytt med formateringen etter den har restartet. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ikke trykk en tast for å starte opp fra CD-rom, når du restarter. 1 Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk for raskt svar som fungerte Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Bare hyggelig. For å forklare det som skjer: Først så formateres disken og en ny partisjon opprettes, deretter kopieres det filer fra CD til disken som man etterpå starter opp fra. Når du så trykker en tast for å starte opp fra CD når maskinen starter på nytt, så starter du prosessen fra begynnelsen av. Lykke til videre. Lenke til kommentar
-Perry- Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Er på pcen nå, fikk fiksa W7 også, og spill går kjempefint på det nye 5870 kortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå