Gå til innhold

[Løst] Tips til spill til PSP

Anbefalte innlegg

Jeg fikk igjen en del på skatten pga dårlig helse, så gikk til investering av PSP Slim med Little Big Planet, ModRacers og Jak & Daxter. Men jeg trenger flere tips. Jeg ville foretrukket bra rollespill og dype plattformspill, men det meste er av interesse.

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg kan jo nevne noen. GTA-spillene kan jo være et greit sted å begynne om du ikke har spilt noen av den på andre plattformer, vi har Liberty City Stories og Vice City Stories, samt Chinatown Wars (som jeg tipper du har ds-versjonen av :) ). Siden du har det nye Jak og Daxter-spillet, kan det kanskje være verdt å skaffe seg Daxter også, antall spill jeg faktisk har fullført på psp kan telles på en hånd, Daxter er en av dem. Ratchet & Clank er også utgitt i lommeformat. De to Syphon Filter-spillene har jeg også fullført, men dem er av de spillene som lider under manglene med kun en tommelstikke.

Selv om de fleste av Sonys egne franchiser nå eksisterer i lommeformat og gjerne oppleves som en nedstrippet versjon av sine større brødre, skiller i alle fall God of War seg positivt ut, og er kanskje konsollens beste spill. I den anleding er det også verdt å nevne at et nytt GoW spill er på vei til psp. Liker man Metal Gear Solid kommer man heller ikke utenom de to MGS-spillene Kojoma har utviklet til psp.

Når det kommer til rollespill har jeg ikke noen anbefalinger, selv om jeg setter pris på gode jrpg-spill er det ikke utgitt noen som har fristet for min del. Det er vel og merke gitt utt noen remaker av noen gode rpg-spill fra Tales-serien, Final Fantsy og Star Ocean.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Takk for tips. Har spilt det meste av GTA, så vurderer Vice City Stories. Daxter er også til vurdering. I "krigen" Ratchet & Clank vs Jak & Daxter på PS2 holdt jeg med Ratchet & Clank, men J&D er nok kule de også. R&T er definitivt på innkjøpslisten.

God of War? Har bare spilt det første på PS2, og var ikke så altfor imponert. Men det ble sikkert bedre etterhvert, så jeg skal vurdere PSP GoW i det minste.

MGS er ikke interessant. De klarer liksom aldri å nå opp til det første spillet samme hvor mye de prøver. Det spillet var perfekt. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...