Pion_ Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ønsker en laptop til media pc, som kan 'monteres' på tv'en. Ønsker å kunne spille av bluray fra ekstern bluray spiller. Trenger ikke optisk drev eller os. Harddisk trenger jeg heller ikke, da jeg skal putte inn en SSD uansett. Forslag? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Mitt forslag er klart å ikke kjøpe en laptop men en ION-boks. Det er hvertfall tre modeller som kommer med ISO-feste som gjør at du faktisk kan montere den PÅ TV-en. 1700-3500,- koster de. Lenke til kommentar
Pion_ Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Ganske stor i forhold til en ultraportabel vel? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ganske stor i forhold til en ultraportabel vel? Innebygd skjerm og tastatur gjør jo at selv en 'ultraportabel' blir bredere enn en 'ION-boks'. Laptop'en blir nok noe tynnere, men er det nødvendigvis så mye bedre? Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ganske stor i forhold til en ultraportabel vel? Jeg vil si at de er mindre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå