mxole Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hei ! Har bestemmt meg for å kjøpe nye pc deler etter at min gammle gikk i tordenvær.. Skal ikke bruke mere enn 8000 kr. Så lurte jeg på om noen her kunne sette opp et oppsett til meg. Det jeg har fra før av er : HDD,OS og muligens RAM. Vil ha best ytelse for pengene. Håper det er noen som kan hjelpe meg Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Litt mer spesifikk enn som så? hva har du fra før av? Hovedkort, strømforsyning, RAM, CPU, skjermkort og gjerne kabinett. Hvis HDD og OS er det eneste du har fra før av snakker vi jo praktisk talt om en helt ny PC Lenke til kommentar
mxole Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Ja, er vel omtrendt en helt ny pc Bare lurte på om noen her kunne sette opp et opsset til meg Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 noe i denne duren? har ikke valgt kabinett fordi det er ofte en smaks sak, og fleste vil velge selv. HUSK at hvis det er OEM versjon du har av Windows må du ha ny Windows lisens for ny maskin. OEM versjon har du mest sannsynlig hvis OS-et fulgte med en ferdigkjøpt maskin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå