NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Mulig dette er et dumt spørsmål, men det har seg nå slik at flisene i dusjen ikke ser ut. De er grå og misfargede, noe som sannsynligvis skyldes kalkbelegg og litt manglende renhold over tid. Finnes det noe middel man kan bruke for å få flisene glinsende rene igjen og som samtidig ikke ødelegger fliser, fuger og slikt? Lenke til kommentar
Stine_K Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 På Nille har de noe som heter supersvamp, tror den skal funke til det! Koster rundt 50-lappen for 4 stk hvis jeg ikke husker feil.. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Jasså, er det virkelig så enkelt? Jeg har prøvd sånn jif baderom og skuregreier, men jeg skal teste den supersvampen din. Takk for forslaget. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvis ikke det funker så kan du blande litt fugemasse i ønsket farge og bare gni ett tynt lag over de fugene som trenger og friskes opp. Det funker helt knall. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hvis ikke svampen funker, så kan du prøve dette. Fungerer særdeles bra. Hvis ikke det funker så kan du blande litt fugemasse i ønsket farge og bare gni ett tynt lag over de fugene som trenger og friskes opp. Det funker helt knall. Det er flisene hans som er stygge, ikke fugene. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Llandari: Takker! Det var noe slikt jeg var ute etter tror jeg. Skal testes i kveld om jeg rekker meg innom en av de sjappene som fører det i Trondheim. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Fikk du kjøpt? Ble det som forventet? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg må si, ja og tja. Det ble renere, men ikke gullende rent - så jeg må nok ta en runde til før jeg avskriver stoffet som ikke helt tilstrekkelig. Det ble veldig mye bedre i alle fall. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hvis det er organiske stoffer som gjør det møkkete er det base du må vaske med.. Organisk som i fett osv. His det er uorganisk som f.eks kalk.. er det syre du må vaske med. Td dusj og bad er en god blanding. den er laget får å fjerne begge deler.. Hvis du ikke får det helt rent med den vil jeg anbefale deg å dra innom flisekompaniet. De selger noe som kommer fra Fila. Prøv da med endten fla bagno eller fila deterdek og fila ps 87. deterdek er syre og ps 87 er base. hver obs på at en del metalliske overflater ikke tåler sterk syre.. Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 hver obs på at en del metalliske overflater ikke tåler sterk syre.. Hvordan er det med hud og hender da? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 hver obs på at en del metalliske overflater ikke tåler sterk syre.. Hvordan er det med hud og hender da? Man bruker alltid hansker når man vasker med slike stoffer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå