Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Pris per m2 på fliser, samt innflising av badekar

Anbefalte innlegg

Heisann!

Har nå fått en regning som var langt høyere enn jeg regnet med på fliser i gang, samt innflising av badekar. Jeg hadde regnet med rundt 1200 per m2 for flising av gang, samt en 2000 for innflising av badekar.

Først litt om flisene i gangen:

Det er snakk om 3 m2, eller 3,2m2 for å være nøyaktig. Flisene har jeg kjøpt inn, men underlaget var huntonitt, og jeg antar de har lagt ned et lag med masterboard før de la på avretting. Det er også lagt ned varmekabler, noe som gjør at støp er lagt i 2 omganger. Varmekabler er lagt av elektriker og de prisene holdes utenfor. Flisene er 30x60, og er lagt slik at det blir minst mulig kapp (ikke diagonalt!).

Jeg ble mildt sagt sjokket når jeg fikk regning på 15.500 for murerarbeid i forbindelse med flis. Nå er jobben gjort, og jeg har bare fått tilbudet muntlig, men dette må da være forsøk på svindel?

Innflising av badekar med mosaikk (kun lagt fliser foran og på ene kortsiden, jeg ville normalt hatt en kant hele veien rundt..) er priset til 8.000. Da har de vel levert en liten plate og en liten metalluke i tillegg til fliselim og fugemasse.

Hvor mange timer ekstra bruker man på å sette inn en skyvedør kontra en vanlig dør når man ikke har bygget en vegg enda?

Setter stor pris på tilbakemeldinger, da jeg er veldig i tvil hva slikt arbeid vanligvis ligger på. Jeg er iallefall overbevist om at prisene jeg har fått er langt over "normalen" for denne typen arbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...