Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snus = maskulint/sexy?

Anbefalte innlegg

Tror nok snuslepper er veldig subjektivt.

Hvis jeg noen gang har vært borti en objektiv sannhet, må den være at folk med snusleppe ser ustyrtelig idiotiske ut. Jeg har, inkludert snusere jeg har snakka med, ikke møtt noen som ikke syns det får folk til å se ut som om de er dumme som brød (visuelt).

Det er ikke alle som stapper hele leppa med snus. På mange klarer jeg ikke å se det engang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kva har denne tråden i seksualitet å gjere?

Uansett, korvidt det er sexy eller ei er ganske urelevant spørr du meg. Dersom ei jente ikkje liker det fordi du snuser, eller spiser nugatti er det faen ikkje mykje å spare på uansett. Det gjeld forøvrig begge veger, gutar.

Eg har egentleg ikkje tenkt særleg over det. Bakesnus kan eg forstå kan vere ekkelt, men porsjon. Kom ann.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Dersom ei jente ikkje liker det fordi du snuser, eller spiser nugatti er det faen ikkje mykje å spare på uansett.

Haha, what! Det må da gå an å ha noen basic krav uten å være en dårlig jente. Gutter har jo også noen krav. Slutt å unnskylde deg ved å si at det er alle andre det er feil med, så vil du nå langt. Og ha sjans på fler, fordi som du ser fra denne tråden er snus ekkelt for jenter. ><

Lenke til kommentar

En ting jeg har lagt merke til på bussen de siste 2-3 årene, er at jeg ser flere og flere tenåringsjenter som bruker posesnuse nå. Og det kommer vel av at mere og mere snus med forskjellige smaker selges, og at div. forsking viser at kreft osv ved snusing er mindre enn ved og røyke.

Så antallet med damer som syns det er maskulint å snuse tror jeg faller :p

Lenke til kommentar

Flott om snusende jenter er mer renslig enn snusende gutter. Jeg finner det særdeles ekkelt med snus som klines på vegger og kastes i tak på utesteder og kino. Samme med disse forbannede posene som spyttes ut på bakken på busstopp. De forsvinner faktisk ikke av første regnskyll. Som regel er det også et bosspann 2 meter unna. Jævla griser.

Tilbake til topic - jenter flest synes snus er ekstremt sexy.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke at jenter som snuser er noe fint, ser ganske dumt ut faktisk! Når x'en min snuste en gang i blant på vors/byen, gikk jeg en annen plass. Det er på ingen måte avgjørende, men vil selvsagt være en negativ side. Det gjelder røyking også.

Ang om jenter synes det er sexy/maskulint, så tviler jeg på det! Spesielt de som fyller leppa med løs snus, "INGEN" kan like noe sånt. Og det argumentet med at ishockey spillere snuser og er maskuline, så er dem vel heller maskuline på trass av at dem snuser, ikke fordi...

EDIT: Enig med Sovehest ang forsøplingen snusere og røykere bidrar med, kaster dem over alt!

Endret av bIsk0p
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...