Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snus = maskulint/sexy?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmm, TS, du har ikke tenkt på at jenter som sier det er greit med snus, sier det bare for å være kule? Det virker jo skikkelig nerd å bare "nei, snus er for svake mennesker" når man er en fjortisjente. :tease:

Å dra frem en snus på byen er nesten like turnoff som om en jente plutselig hadde dratt frem en svær sjokoladeplate, sagt "jeg er litt avhengig jeg!", og gomlet i vei mens dere pratet. :tease:

Å vise at man snuser gir både dårlig førsteinntrykk og senere inntrykk hos jenter. En tøff gutt - som er avhengig av å roe seg ned med en brun ekkel dings i leppa?! Hah... :!: tøffere å kunne roe seg selv ned uten. Dra frem snus før en prøve = teit det og, skaff den mentale roen og kontrollen selv istedet.

Kjempebra innlegg! Helt enig :thumbup:

Endret av lollsazz
Lenke til kommentar

Trådstarter; Jeg tror ikke det har noe særlig å si. Det jeg tror de fleste jentene ihvertfall synes er sexy er at du gir litt mer faen i hva de synes om det du gjør. ;)

Synes det heller viser at han er "svak" som gjør hva alle andre gjør. Siden jeg har en følelse på at det er inn å snuse.

Lenke til kommentar

Ok for å svare på noe av det dere har skrevet, jeg er ikke 15 år som noen trodde, at jeg heter martin14 var bare fordi det var det eneste som var ledig omtrent. Jeg er 18 år. Kan ikke si at det er 'inn' å snuse med tanke på at jeg var en av de første som startet å snuse på min alder. Jeg gjør det heller ikke for å se tøff ut eller sexy, bare fordi jeg rett å slett liker å få 'nikotin sjokk' som gjør meg rolig osv. Det faktum at du tror folk som snuser er slasker og er håndballfolk med fettete hår er feil. Mange helt normale folk som snuser. Men ja som sagt, de fleste har sine egne meninger, å skjønner at en god del jenter ikke liker det :-)

Men at folk synes det er grisete er feil, da har du mest sannsynlig sett noen som ikke klarer å snuse, akkurat som en som patter på røyken sin. Jeg derimot kan ha i en snus opptil 2 timer uten at den begynner å 'safte' men det er også bevist at snus ikke gjør tennene gulere. Det påvirker tannkjøttet.

Snus er heller ikke så avhengighets skapende som folk tror, jeg slutta i 8 måneder, men starta igjen seinere. Dette er ikke fordi jeg har dårlig selvkontroll, men fordi jeg faktisk liker å snuse, så de fleste som snuser, snuser fordi de liker det, og ikke vil slutte. :)

Lenke til kommentar

Ok, men hvis du hadde likt en person så ville du ikke ha unngått han bare fordi han snuset?

ALLE jenter jeg kjenner synes snus er turnoff! :ermm:

Snus er SYKT EKKELT og jeg hadde unngått en gutt fordi han snuste. Det sier nemlig en del om personenligheten generelt at han vil gjøre en så ekkel, bortkastet, og dyr ting... :nei:

Personligheten har ingenting å si om han snuser eller ikke. Ikke er det bortkastet heller, om man liker det. Det er kanskje dyrt, men ikke hvis man hamstrer det i sverige, noe jeg gjør :thumbup:

Men du har rett til å synes at det er ekkelt :)

Lenke til kommentar

Synes det heller viser at han er "svak" som gjør hva alle andre gjør. Siden jeg har en følelse på at det er inn å snuse.

Er alle som snuser/røyker "svake" da? Du vet ingenting om en fremmed person som røyker eller snuser, og kan derfor ikke fortelle hvorfor vedkommende begynte og hvorfor vedkommende fortsetter. Jeg begynte å røyke fordi jeg hadde en lengre periode som var dominert av depresjoner og innestengt sinne. Røyken roet meg ned og lot meg tenke på andre ting. Da folk fant ut at jeg røyket, hadde jeg røyket i et halvt år, så det var ikke for å være "kul" eller å følge noen mote.

Vokt deg for å dømme andre, sier jeg bare.

Lenke til kommentar

Hell no! :thumbdown: Synes snusleppe får folk til å se tilbakestående ut. Så langt jeg vet, blir ikke fargen på tennene bedre av snus heller.

Ikke sant, og ville dere gutter egentlig likt å kjøssa på damas trurmunn etter at hun gikk bort i blomsterpotta å stappa kjeften full av jord og etterpå kommer bort å skal slafse på deg skikkelig i reneste "pondus" stil,..neh trur ik det nei :D

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Dette er ikke fordi jeg har dårlig selvkontroll, men fordi jeg faktisk liker å snuse, så de fleste som snuser, snuser fordi de liker det, og ikke vil slutte. :)

Liker du å være turn-off? Finn en glede i livet som ikke er så turn-off på jenter, sier jeg bare. Uansett, de fleste TROR du gjør det fordi du er avhengig, svak og har dårlig kontroll. Ihvertfall jenter. Og du kan ikke overbevise dem om at det ikke er negativt med snus. Som du lett ser kun i denne tråden. :tease: Så om du snuser fordi du liker det, er da mitt tips å skjule det overfor jenter du vil virke sexy og tøff for.

Lenke til kommentar
Gjest Gjest

Altså, dette blir litt vel dumt, men ishockeyspillere er jo skikkelige manne-menn. Der skal det mye til å finne en som ikke snuser, er de altså mindre mandige fordi det snuser? :hmm:

Det gjør hverken noe fra eller til for MANDIGHETEN. XD Det gjør noe fra eller til for de ANDRE tingene jenter bryr seg om. :innocent: Om vi bare brydde oss om mandighet kunne vi jo tatt en gorilla til kjæreste.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Så og si alle jentene jeg kjenner gir enten faen i om du snuser, eller syntes det er ekkelt. Noen av de som syntes det var ekkelt, prøvde selv og vil gjerne bomme en nå og da. Så ja, man vet ikke før man har prøvd. :) Og om dama mi hadde tatt seg en pose(merk: POSE) en gang i blant hadde jeg brydd meg fint lite om, selvom jeg ikke liker å kysse/kline, eller bli kyssa/klina med når jeg har prell. Og det med brune tenner, ja.. Jeg har ikke fått noe som helst brunskjær i tenna etter 2 år. Vær flink med tannbørsten, så går det fint. Og ikke ha prellen så lenge at den renner til helvette om du er med jenter, det syntes de er ekkelt. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Jeg ville heller godtatt et mannfolk som røyka enn snuste.. Røyksmaken kan jeg overleve med, snus smaker så jævlig ekkelt at det er helt ille mener nå jeg da..

Og vel, hvis jeg hadde falt for en fyr og så funnet ut at han snusa hadde jeg nok vært usikker, men de fleste som snuser snuser ofte og jeg ville da rett og slett holdt meg i å falle for en slik person. Og ja, om Brad Pitt hadde snusa ville det vært veldig turn off..

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg ville heller godtatt et mannfolk som røyka enn snuste.. Røyksmaken kan jeg overleve med, snus smaker så jævlig ekkelt at det er helt ille mener nå jeg da..

Og vel, hvis jeg hadde falt for en fyr og så funnet ut at han snusa hadde jeg nok vært usikker, men de fleste som snuser snuser ofte og jeg ville da rett og slett holdt meg i å falle for en slik person. Og ja, om Brad Pitt hadde snusa ville det vært veldig turn off..

Snakker du om erfaring da eller? For det du gjør er å si at all snus smaker likt og drit, noe som ikke er sant en plass.

Jeg vet ikke hvilken erfaring du har med snus, men det er en god stund siden snus bare var noe drit med tobakksmak som du drysset under leppa og suglet ut.

Lenke til kommentar
Gjest Harley Quinn

Snakker du om erfaring da eller? For det du gjør er å si at all snus smaker likt og drit, noe som ikke er sant en plass.

Jeg vet ikke hvilken erfaring du har med snus, men det er en god stund siden snus bare var noe drit med tobakksmak som du drysset under leppa og suglet ut.

Skal nok ikke si at jeg har vært borti all snus i hele verden nei, men jeg har da vært borti et par forskjellige snustyper, og ingen har hittil smakt "bedre" enn røyk..

Lenke til kommentar

Og jeg er like blind på hva røyk smaker. Snus kommer i alt fra tranebærsmak til mentol, sweetmint, winterfrost, sterk smak, mild smak, lakris smak og blæ blæ blæ.

For å si det slik så er det mye mer behagelig å putte nesta i munnen på en med Winterfrost enn en med stor tønne av grovsnus.

Lenke til kommentar

Tror nok snuslepper er veldig subjektivt.

Hvis jeg noen gang har vært borti en objektiv sannhet, må den være at folk med snusleppe ser ustyrtelig idiotiske ut. Jeg har, inkludert snusere jeg har snakka med, ikke møtt noen som ikke syns det får folk til å se ut som om de er dumme som brød (visuelt).

Lenke til kommentar

Åh, gud. Så lenge jeg har snust (4 år) har jeg hørt: ÆSJ, EEK og USJ, konstant i gjennom tiden min med mine kjære bokser. Prøver å slutte nå, ser ut til å gå ganske greit, dog jeg sikler veldig mye hver gang jeg tenker på snusen. Har klart meg uten i fire uker før, tenkte å hvert fall sette rekord på fem uker før jeg går på igjen om jeg er like sulten da.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...