McBitch Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Såpass, tror folk er veldig annerledes, ingen jenter som jeg kjenner har noe imot det, å det er en god del. Kan jeg ta en råsjangs og tippe du er 16 år eller yngre? Kan ikke tenke meg at jenter på min alder (20+) synes snus er sexy. Jeg forbinder snus med langt fettete hår og håndball. 1 Lenke til kommentar
Mr. Moody Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Han heter Martin14 og registrerte seg i 2009, så da er han mest sanysnlig 15? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Snus er så nasty så det går an å bli. Uansett kjønn. Eneste som ser "litt" ok ut er når mannfolket har en stor bart som dekke den store overleppa. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Snus er så langt vekk fra sexy man kommer! Det viser jo bare at du er en stor slask, samtidig som du ser latterlig ut. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Snus viser jo en form for ansvarsfølelse, det er tross alt bedre å snuse enn å røyke. De fleste damer liker vel ansvarsfulle menn, så snus er sexy. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Var det ironi? Tja, var ett stikk til Constanse sin karakteristikk over folk som snuser... Jeg har snust i 8 år nå, bryr meg ikke om folk synes det er sexy eller ei, men det å si at jeg er en stor slask og ser latterlig ut fordi jeg snuser, blir som å si at alle som går med turban har ett dynamittbelte under vesten sin. Det er mange "sexy" menn som røyker feks cigar, selvom det for meg på nåværende tidspunkt ser utrolig teit ut med en stor brun stang i munnviken som det ryker av. I tillegg er det bevist farlig. Det Constance kommer med er fordommer, uten egen erfaring, det blir for dumt når det kommer uten begrunnelse. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Erfaring, hun/han har vel sett folk som snuser og gjort opp en mening ut ifra hvordan de kler og ter seg? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Erfaring, hun/han har vel sett folk som snuser og gjort opp en mening ut ifra hvordan de kler og ter seg? Så derfor er alle som snuser store slasker og ser latterlige ut? Jeg er isåfall uenig... Er ikke dette å sette folk i bås? H*n begrunner det jo ikke på noen måte, det bare er sånn liksom... Alle som går i dress gjør det fordi det er deres eneste måte å fremstå som gode og fremgangsrike mennesker på. Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg får begrunne litt mer, for å rette opp for mitt litt for korte innlegg: Jeg syns ikke snus er sexy fordi det er unødvendig, dyrt og grisete (løssnus spesielt, men selv posesnusen til mange finner sjelden veien til bosspannet) og det ser latterlig ut fordi du får en usymetrisk og rar munn/leppe. Slask er et begrep jeg bruker for mye, men jeg min mening er at du er slaskete om du snuser/røyker fordi du da har tatt et dårlig valg en gang i tiden og i tillegg ikke klarer å slutte med det. Folk får bruke pengene sine akkurat slik de vil for min del, og jeg skal heller ikke legge meg opp i hva folk finner nødvendig, men nå spurte trådstarteren her om min personlige mening. Håper jeg har begrunnet den litt bedre nå. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Jeg får begrunne litt mer, for å rette opp for mitt litt for korte innlegg: Jeg syns ikke snus er sexy fordi det er unødvendig, dyrt og grisete (løssnus spesielt, men selv posesnusen til mange finner sjelden veien til bosspannet) og det ser latterlig ut fordi du får en usymetrisk og rar munn/leppe. Slask er et begrep jeg bruker for mye, men jeg min mening er at du er slaskete om du snuser/røyker fordi du da har tatt et dårlig valg en gang i tiden og i tillegg ikke klarer å slutte med det. Folk får bruke pengene sine akkurat slik de vil for min del, og jeg skal heller ikke legge meg opp i hva folk finner nødvendig, men nå spurte trådstarteren her om min personlige mening. Håper jeg har begrunnet den litt bedre nå. Sånn ja, så mye bedre ut nå Jeg syns dog din begrunnelse for bruken av slask blir rar. Man lever kun en gang, hvorfor skal man ikke gjøre som man vil? Er det slaskete å feks drikke coca cola? Mange bruker mye penger på dette selvom det er unødvendig og skadelig, og da gidder jeg ikke engang nevne alkohol.... Det er mange ting som er "unødvendig", men jeg tror du er enig med meg i at å bare leve på gulrøtter og melk blir litt kjedelig i lengden? At du ikke tenner på en mann med en prell under leppa har jeg ikke noe med, men er det prellen som gjør mannen usexy? Dersom Brad Pitt tok seg en snus innimellom så hadde han vært en ekkel slask? Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 ^ Jeg har mange feil og forventer heller ikke at andre ikke skal ha noen feil. Når jeg "bedømmer" mennesker vil jeg bevisst/ubevisst gå for noen med de samme feilene som meg, siden jeg syns de er mer naturlige. Derfor vil noen få ekstra kilo som feil tiltrekke meg mer enn snusing som feil (selv om begge deler er skadelig). Du har et godt poeng i at vi bare lever en gang, det ville vært alt for kjedelig å leve helt etter boken. Alt ved en person spiller imidlertidig inn på hvordan jeg ser dem, og da også hvordan de lever. Sexy kjendiser blir ikke så ødelagt av røyking/snusing (der seg røyking hakket vassere ut forresten), fordi jeg slipper å leve med dem, og vanen deres. (Dette er sikkert litt utenfor spørsmålet, men når jeg vurderer noen så går jeg litt ubevisst inn på det og.) Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Snuser selv (løssnus) og synes jeg ser helt for jævlig teit ut med snus i leppa. Det gjelder de fleste andre også. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 (endret) Kan ikke akkurat si at ser pen ut med en svær bakesnus under leppa nei. Men det er faktisk en grei ting å dra frem om du prøver deg på "bad-girls", føles ihvertfall ut slik. Å kunne dekke over det soft-boy greiene og "He-hey! Se så kul jeg er!" Kult nei, men grei måte å blande seg inn i miljøer. Endret 3. juli 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Erfaring, hun/han har vel sett folk som snuser og gjort opp en mening ut ifra hvordan de kler og ter seg? . Alle som går i dress gjør det fordi det er deres eneste måte å fremstå som gode og fremgangsrike mennesker på. Neida, jeg går i dress for jeg ser faen så fin ut. On topic: Mange greit mongo svar her ja! Snus er verken maskulint,sexy eller noe som tiltrekker jenter. Uvane og avhengighet men hey, each to his own. Diskusjonen om pengebruk og dårlig holdning / dårlgie valg kan vel egentlig opprettes en egen tråd om, siden vi aldri hadde blitt enige. Snus heller mer mot teit enn maskulint/sexy imo. (Skikkelig vittig med stramme snuslepper) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ville heller ha prøvd å sluttet å røyke enn å være "fornuftig/ansvarsfull" og begynne med snus. *Usj* Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ser ut som eit helvete etter min meining. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Ville heller ha prøvd å sluttet å røyke enn å være "fornuftig/ansvarsfull" og begynne med snus. *Usj* Det ironiske er jo at mange blir mer avhengig av snusen enn de noen gang var for røyk...De kunne like godt skutt seg selv i foten. Anyway, røyk > snus, det er ikke så kvalmt og ser ikke så dumt ut. Røyk er teit nok, men snus er vel kanskje det dummeste jeg kommer på helt generelt. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hmmm, TS, du har ikke tenkt på at jenter som sier det er greit med snus, sier det bare for å være kule? Det virker jo skikkelig nerd å bare "nei, snus er for svake mennesker" når man er en fjortisjente. Å dra frem en snus på byen er nesten like turnoff som om en jente plutselig hadde dratt frem en svær sjokoladeplate, sagt "jeg er litt avhengig jeg!", og gomlet i vei mens dere pratet. Å vise at man snuser gir både dårlig førsteinntrykk og senere inntrykk hos jenter. En tøff gutt - som er avhengig av å roe seg ned med en brun ekkel dings i leppa?! Hah... :!: tøffere å kunne roe seg selv ned uten. Dra frem snus før en prøve = teit det og, skaff den mentale roen og kontrollen selv istedet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg