martin14 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg har snust i snart 2 år, og lurte på om flertallet jenter syns det ser mer maskulint eller bra ut på gutter. Har nemlig spurt flere av mine venninner og alle har gitt meg en positiv respons, lurer bare på hva dere syns. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hadde jeg vært en jente hadde jeg kasta opp. Se den feite snusleppa med deilige brune tenner bak. Deilig å kysse det, tenker jeg. 6 Lenke til kommentar
martin14 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Hadde jeg vært en jente hadde jeg kasta opp. Se den feite snusleppa med deilige brune tenner bak. Deilig å kysse det, tenker jeg. Joa, men nå er du en gutt og da, og det er ikke alle som får brune tenner, om man snuser fast som meg, så lærer man seg metoder slik at snusen ikke 'safter' like mye, jeg kan ha en snus i omtrent 1t før den begynner å safte, da jeg bruker snusen 02 som er laget for å ikke safte like mye. Lenke til kommentar
mathos Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Min oppfattning er at jenter generelt ser på bakesnus som noe ekkelt, og det er jeg helt enig i Posesnus er noe helt annet. 1 Lenke til kommentar
martin14 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Min oppfattning er at jenter generelt ser på bakesnus som noe ekkelt, og det er jeg helt enig i Posesnus er noe helt annet. Det kan stemme, jeg snuser i allefall posesnus, mer renslig og lettere å få ut igjen Lenke til kommentar
nnys Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er verken stygt eller fint. Personlig foretrekker jeg heller gutter som ikke snuser. Lenke til kommentar
martin14 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Det er verken stygt eller fint. Personlig foretrekker jeg heller gutter som ikke snuser. Ok, men hvis du hadde likt en person så ville du ikke ha unngått han bare fordi han snuset? Lenke til kommentar
nnys Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Det er verken stygt eller fint. Personlig foretrekker jeg heller gutter som ikke snuser. Ok, men hvis du hadde likt en person så ville du ikke ha unngått han bare fordi han snuset? Så klart ikke. Lar jo ikke snusen bli et hinder hvis jeg liker personen. Lenke til kommentar
martin14 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Det er verken stygt eller fint. Personlig foretrekker jeg heller gutter som ikke snuser. Ok, men hvis du hadde likt en person så ville du ikke ha unngått han bare fordi han snuset? Så klart ikke. Lar jo ikke snusen bli et hinder hvis jeg liker personen. det er godt å høre Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Fruen sier det er turnoff, samme med røkelse. Lenke til kommentar
martin14 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Fruen sier det er turnoff, samme med røkelse. heh, okei Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Fruen sier det er turnoff, samme med røkelse. Dama mi sier det samme om snus. Men hun har ikke noe i mot røkelse da. 1 Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Dobbeltpost Endret 2. juli 2010 av Dellers Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Nå er jeg riktignok mann, men kan ikke se for meg at det ser mindre mongolid ut om man har kvinnebriller. Å ta dårlige valg, som atpåtil ser utrolig dumt ut, tviler jeg sterkt på at noen oppfatter som hverken maskulint eller sexy... Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hun her kan ikke skjønne at noen kan se dette som maskulint eller sexy, og mener dette er noe av det kvalmeste hun kan se. Røyk og snus er bare USEXY sier hun. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Røyker hun da? Nei, men hun har ikke noe problem med å kysse meg etc etter at jeg har røyka. Snus derimot mener hun smaker hore og helvete. Heldigvis så snuser jeg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ok, men hvis du hadde likt en person så ville du ikke ha unngått han bare fordi han snuset? ALLE jenter jeg kjenner synes snus er turnoff! Snus er SYKT EKKELT og jeg hadde unngått en gutt fordi han snuste. Det sier nemlig en del om personenligheten generelt at han vil gjøre en så ekkel, bortkastet, og dyr ting... Lenke til kommentar
martin14 Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Såpass, tror folk er veldig annerledes, ingen jenter som jeg kjenner har noe imot det, å det er en god del. Lenke til kommentar
Arinomi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Jeg synes folk skal slutte å vurdere personligheten til røykere/snusere. Det at man røyker eller snuser trenger ikke bety at man synes det er kult, er svak eller er mindre intelligent. Personlig synes jeg snus er en uting, spesielt når det gjelder mindreårige. Nå er jeg mot røyking/snusing/drikking blant mindreårige generelt, men snusing synes jeg selv er spesielt meningsløst. For meg er snus et alternativ til folk som allerede røyker, enten til avtrapping eller til bruk i situasjoner der man har begrensede muligheter for å røyke. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg