craps Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hei, jeg skal reformatere PCen min, så skal jeg låne en kompiss sin CD. Men trenger vist et lisensnummer. Noen som vet hvor jeg kan finne det? Takk på forhond Lenke til kommentar
Horrorbyte Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Du skal altså reinstallere operativsystemet, og jeg vil tippe på at det er snakk om Windows? Om du har kjøpt en ferdig-maskin, så skal det være limt et klistremerke på kabinettet. Sjekk under, spesielt om det er en bærbar maskin. Hvis du har bygget maskinen selv må du vite hvor du har gjort av det. PS: ferdig-maskiner leveres ofte med et egen partisjon på harddisken du kan boote fra for å reinstallere OS, i stedet for en CD/DVD. Lenke til kommentar
craps Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Må jeg i Bios eller hva det heter, eller er det kanskje systemgjengoppretting? Lenke til kommentar
craps Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 lisensnummer = product key? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Ja, det er Product key. http://www.technibble.com/how-to-tell-what-type-of-windows-xp-cd-or-license-key-you-have/ PS: Har endret emnetittel. Kun ett ord er ikke nok, man må skrive en setning som beskriver problemet. Se Retningslinjene. Lenke til kommentar
craps Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 tusen takk. greit det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå