datarock Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hei gutter og jenter, Jeg har bestilt den nye xboxen, og lurer i den forbindelse på om noen av dere har spilltips til meg? Fra før har jeg PS3 og har spilt de fleste storspill som er tilgjengelig på begge konsoller, men når det gjelder xbox360-exclusives så har jeg selvsagt ikke hatt anledning til å prøve dem. Andre har nevnt: - Gears of War - Dead Rising - Alan Wake - Fable II Flere tips mottas med takk. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Table Tennis fra Rockstar og "Fight Night"-serien fra EA. Lenke til kommentar
datarock Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Table Tennis fra Rockstar og "Fight Night"-serien fra EA. Jeg spilte et av de gamle "Fight Night"-spillene på den orginale xboxen, så den nyeste versjonen skal jeg definitivt sjekke ut. Table Tennis blir et nytt bekjentskap. Rockstar pleier ikke å lage dårlige spill, så jeg regner med det er et kvalitetsspill. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Modern Warfare 2 Nier Final Fantasy xiii Red Dead Redemption Også kommer det masse brae spill fremover: Kane&Lynch 2, Dead Rising 2 +++ Lenke til kommentar
LucarioX Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Liker du bilspill vil jeg anbefale Forza-serien på det sterkeste, spiller ingen rolle om du er hardbarka simulator-fantast eller bare synes det er artig med bil og liker bilspill - Forza er allrounder bilspill av yppereste klasse. Vanskelighetsgrad justerer du selv og baneutvalget er temlig variert. Spillet byr dessuten på herlig grafikk og enorme mengder forskjellige biler, i Forza 3 kan du kjøre alt fra store SUVs, de sprekeste Porscher til gamle amerikanere. Skal du ha både toeren og treeren må du nesten kjøre gjennom toeren først, for ikke å bli veldig skuffet etter å ha lekt deg med Forza 3. Serien anbefales på det varmeste! Ellers er jo Gears of War og Halo begge knallserier om du har sansen for skyting, krig og onlinegaming. Lykke til og grattis med ny Xbox! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Sikkert mye som har blitt anbefalt før men; Red Dead Redemption Gears of War 1 & 2 ( #3 kommer til våren) Halo Reach kommer i september Alan Wake Crackdown (#2 kommer om en uke eller noe) Splinter Cell Conviction Forza 3 Mass Effect 1 & 2 Burnout Paradise Just Cause 2 Lenke til kommentar
datarock Skrevet 3. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2010 Mye bra tips her, takk til alle som svarte. Jeg er veldig glad i bilsims og gleder meg intenst til Gran Turismo 5 på PS3, og Forza Motorsport er definitivt et veldig bra alternativ til den serien. Forza 1 spilte jeg på den orginale xboxen for mange år siden, og har veldig gode minner fra det spillet. Oppfølgeren er kanskje noe å sjekke ut mens jeg venter på GT5. I første omgang endte jeg opp med å bestille: Fable II, Gears of War 2, Alan Wake, Fight Night Round 4 samt en ekstra kontroller for å spille Table Tennis by Rockstar 1vs1 i heimen Når det gjelder de andre spillene som ble foreslått, har jeg vært innom det meste på enten PC eller PS3, men takk for alle tips. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Hva med Transformers: War for Cyberton? Jeg vet, det er jo "bare" Transformers. Spillene til nå har vært tvilsomme, for å si det mildt. Men superhelt-spill har også vært tvilsomme lenge, helt til vi fikk et lite spill kalt Batman: Arkham Asylum. Transformers: WfC er ikke fullt så bra, men det er svært bra både on- og offline. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå