Limbeck Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Kanskje litt tvilsomt å lage en tråd om dette men gjør nå engang det. Windows mobile Windows 7 men kanskje serlig iPhone iPad og Android .... har gitt oss muligheter til å følge fotballen mye nedre på mobilen våres Hvilke "apps" brukere dere folkens. Hva anbefales Det er så søkke mange livescore apps og andre typer. Hva er de beste. Hva anbefales Mine er fra iPhone og er ifooty som jeg prøver ut nå og virker bare halvbra, men har en fin chat My Football pro er den jeg bruker for resultater under kamper Man Utd bruker jeg til nyheter, men synes ikke den er så bra World cup nå under VM Hva sier dere folkens? Endret 2. juli 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Android: World Cup var en fin app. Med live scoringsvarsel på framskjerm og masse nyheter. Utvidet til også å ha med PL og andre ligaer så vidt eg leste. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 GOAL.com sin du mener, Jotun? I hvert fall den jeg brukte under VM, fungerte bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Hmmmm... Mulig. Husker ikke helt, for eg har hatt restart på mobilen Men lurer på om det ikke stemmer. Den var hvertfall veldig bra med live og dekning av omtrent alt. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Bladde litt rundt, og den har masse ligaer ja, inkluder "English Premier", men eneste som ligger inne der nå er ligatabellen fra i fjor. Burde vel fått på plass kampoppsett snart. Neida, jeg gleder meg ikke til ligaen begynner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå