superc392 Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 hei, trenger hjelp til å tilbakestille min PC (HP-PC) eg går inn på Startmenyen-->Tilbehør-->Systemverktøy-->sytemgjenoppretning, men når eg klikker på dette får eg berre opp dette: ingen gjennopprettingstitspunkt, er opprettet på datamaskinenens systemdisk. Hvis du vil opprette et gjenopprettingspunkt, åpner du Systembeskyttelse. men eg trenger å få stilt PC'en 2 veker tilbake i tid, raskest mulig. nokon som kan hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
Bjørnar (Rait) Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Dette blir jo litt vanskelig når du ikke har noen gjenopprettingspunkter. Hvorfor vil du gjøre dette? Er det eventuelt noe annet som kan gjøres for og få ønsket effekt? -- Bjørnar Rait.no Endret 30. juli 2010 av Bjørnar (Rait) Lenke til kommentar
myhken Skrevet 4. juli 2010 Del Skrevet 4. juli 2010 Og du tilbakestiller ikke pcen din på denne måten. Du må eventuelt legge inn original backupen som følger med pcen, ofte på en egen partisjon, eller som recovery CD plater, Det du holder på med er bare å ta bort endringer som oppdateringer etc, men uansett, du har jo ikke aktivert systemopprettning, så du kommer ingen vei der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå