StinaStina Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Er det andre som har kjent følelsen av å låse seg, og ikke være klar for dating i lang lang lang stund? Jeg har en situasjon som er spesiell. Har bodd med eksen i flere år, uten å være sammen med han. Har gått på visninger og slikt det siste halvåret, men har ikke fått meg noe ennå. Jeg har også vært usikker pga barna, om det er rett å forlate han siden han vil prøve å få til å satse..... Veldig vond og vanskelig situasjon. Ønsker gjerne tips og råd anngående situasjonen, og høre om andres historier, om det er andre som har hatt det som meg. Er veldig vanskelig følelsesmessig dette. Og jeg føler meg veldig utbrent og sliten av all tenkingen og lengslene etter å ha det normalt Jeg er mulig rar som har levd slik, men ting skal ikke alltid være like enkelt...... Hadde hatt behov for å finne en mann som kunne løfte meg opp tenker jeg, og lengslene ligger der... men jeg stenger meg inni meg selv.... Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 regel nummer 1: ALDRI KALL DET EN DATE! Ved å kalle en date for en date setter du press på både deg og din partner, si heller at dere skal finne på noe hyggelig,koselig eller morsomt Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 (endret) Auch, jeg sier ofte "Da har vi en date!" til kompiser osv om vi planlegger ting Til tema. Jeg forstår ikke din situasjon, men jeg tror uansett at det kan hjelpe deg å date igjen, få litt nye menn i livet ditt osv. Kan sikkert være en idé å ikke kalle det en date, som han over meg sier. Gi det en sjanse, er ikke så mye å angre på slik jeg ser det. Ellers, hva er normalt? Ser ingen grunn til å lengte etter en følelse av å være normal, det blir bare tull. Er ikke gøy med normale folk uansett. Endret 2. juli 2010 av Sitronsaft Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Hadde hatt behov for å finne en mann som kunne løfte meg opp tenker jeg, og lengslene ligger der... men jeg stenger meg inni meg selv.... Nei, flytt ut for deg selv og bo alene/m barna. Tilstanden du er i nå vil bare skremme bort menn. Du snakker om å fikse på puppene osv, men skal man inn i ett forhold så betyr personligheten mest og av mitt inntrykk av deg så trenger du litt tid med deg selv og få jobbet med selvtilliten/følelsen. Da vil du også ditt forhold med din x på avstand og det vil også lettere for dere å se om dere har mulighet for å bli sammen igjen. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Takk for svarene Personlig sett så tror jeg det er viktig å ta en dag av gangen. Ikke tenke på alt jeg ønsker å oppnå. Ønsker å ha et forhold som er skikkelig osv....... Men jeg tror det er best å ta det med ro, og se hva som skjer Enig med deg med at å flytte ut er tingen først. For jeg tør jo ikke å fortelle til mannfolkene jeg skriver med på nettet at jeg bor med en mann. Det er vanskelig, men samtidig føler jeg behov for å ha kontakt med andre....... Veldig vanskelig situasjon det der. Og det kan ta tid før jeg finner leilighet og.... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Du trenger ikke flere mannfolk, hold deg unna nettflørt og fokuser heller på å få deg i orden først. Du trenger ikke menn, men venner/venniner, familie osv, flere nye sexpartnere vil ikke gjøre deg godt. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Det er nettopp det jeg føler ..... Jeg har møtt andre menn, men det har heller gjort meg sykere og vondt værre.... Siden jeg er i den situasjonen jeg er , havner jeg lett med feile menn..... Og da har det blitt vondt værre.... Jeg er også ganske følsom..... Og irriterer meg på at jeg er det. Du trenger ikke flere mannfolk, hold deg unna nettflørt og fokuser heller på å få deg i orden først. Du trenger ikke menn, men venner/venniner, familie osv, flere nye sexpartnere vil ikke gjøre deg godt. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Om du ikke har noen venner eller nær familie nær deg, så kan du melde deg inn i Aleneforeldreforeningen som arrangerer aktiviteter for single foreldre, eller så har man en annen kontaktside for single foreldre. http://www.aleneforeldreforeningen.no/ http://www.singelpluss.no/ Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Tusen takk for linkene Har venner og familie men ingen å snakke med om dette, osv. ..... Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 2. juli 2010 Del Skrevet 2. juli 2010 Tror du misforstod, bruk tiden på familie og venner istedenfor å lete etter nye karer å pule på nettet. Lenke til kommentar
StinaStina Skrevet 2. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2010 Sant det, men jeg håper på at det fins noen seriøse mennesker som ønsker det samme som meg med tiden på nettet også - forhold Jeg er ganske usosial og sjenert sånn sett, så jeg kommer nok til å finne min fremtidige menn på nettet hvis han fins Er pratesalig, men jeg er ganske sjenert og etter opplevelser så har jeg ikke all verdens store selvtillit heller.... Men tror det er rett å flytte ut først, og konse meg om å få stablet ting på plass, slik at datingen blir mer rett i forhold til bostedssituasjonen Da er det større sjansen å treffe rett mann Tror du misforstod, bruk tiden på familie og venner istedenfor å lete etter nye karer å pule på nettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå